Καταιγίδα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας η κινέζικη Geely, με την διαρκή παρουσίαση νέων «προϊόντων».
Η Κίνα λοιπόν, η χώρα με περισσότερες από «χίλιες» μάρκες αυτοκινήτων και μιας καινούργιας να εμφανίζεται κάθε μήνα.
Η χώρα της ταχείας παραγωγής με σχεδόν απεριόριστη κλίμακα.
Η χώρα μιας πρώιμης πολιτικής για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με επενδύσεις και επιδοτήσεις για κατασκευαστές και αγοραστές.
Η χώρα του έξυπνου αυτοκινήτου, που συνδυάζει ηλεκτρική πρόωση, πιλοτήρια συνδεδεμένα με 5G και χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης.
Η χώρα όπου όποιος έχει μια νέα ιδέα και μεγάλες φιλοδοξίες μπορεί να γίνει αστέρι από τη μια μέρα στην άλλη.
Κάπως έτσι ξεκίνησε και η Geely και αυτή τη στιγμή έχει εξελιχθεί σε κολοσσό και υπο την ομπρέλα της έχει τις αυτοκινητοβιομηχανίες Lotus, Volvo, Polestar, Proton, LEV (London Electric Vehicle, τα γνωστά μαύρα ταξί του Λονδίνου που πλέον τα γυρίζουν σε ηλεκτρικά) Lync.&Co τις μοτοσυκλέτες Benelli με τη λίστα να συνεχίζεται…
Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα νέο αυτοκίνητο της Geeley το οποίο θα φέρει νέα ονομασία και θα είναι ανεπτυγμένο στην αρχιτεκτονική e-CMA, η οποία συνδυάζει την αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία της Geely και την αρχιτεκτονική CMA.
Αυτό είναι ένα από τα μοντέλα που θα «ρίξει» στην αγορά εξοπλισμένα με αμιγώς ηλεκτρικά χαρακτηριστικά, plug-in υβριδικά και άλλα συστήματα ισχύος.
Αυτά τα μοντέλα θα χρησιμοποιούν την μπαταρία CTP της Geely, την ηλεκτρική κίνηση τριών ταχυτήτων DHT pro και ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και άλλο προηγμένο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
Στις φωτογραφίες διακρίνεται η sedan έκδοση έχοντας υιοθετήσει μια μακρόστενη σχεδίαση προβολέων LED με μήκος που αγγίζει τα 5 μ. (4.900 χλστ. για την ακρίβεια).
Aυτή η μάρκα προορίζεται για την αγορά της Ευρώπης; Δεν υπάρχει κάτι επίσημα ανακοινώσιμο.
Φυσικά η αγορά της Ευρώπης είναι στόχος των Κινέζων, που έχουν αρχίσει να εμφανίζονται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες οι οποίες είναι «τρελαμένες» με την ηλεκτροκίνηση.
Όμως τα κίνητρα τα οποία είχαν δώσει, τα πήραν πίσω, καθώς η συνταγή δεν έβγαινε στο «ταμείο»…
Διαβάστε ακόμα