Η Genesis έδειξε τη σχεδιαστική της δημιουργικότητα με την αποκάλυψη του concept Genesis X Convertible στην Καλιφόρνια.
Η μάρκα φιλοξένησε μια «οικεία θέαση» από το ένδοξο παρελθόν των convertible, παρουσιάζοντας μια διαφορετική ιδέα ανοιχτής οροφής για τέσσερις επιβάτες. Ο χώρος ήταν μια φυσική επιλογή καθώς η Καλιφόρνια δίνει τον τόνο στις ΗΠΑ, όσον αφορά την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων και το εύκρατο κλίμα της επιτρέπει την απόλαυση ενός «ανοιχτού» οχήματος όλο το χρόνο.
Η γενεαλογία της έννοιας X Convertible μπορεί να αναχθεί στο X Concept , ένα δίθυρο grand tourer που παρουσίασε τη σχεδιαστική γλώσσα Athletic Elegance του Genesis. Το X Speedium Coupe concept, το δεύτερο αυτοκίνητο της τριλογίας, εμφάνισε την χαρακτηριστική αθλητική κομψότητα της μάρκας με ακόμη πιο προοδευτικό τρόπο. Παρουσίασε επίσης μια εξέλιξη της Genesis Crest Grille, η οποία εξελίχθηκε σε μια φωτεινή υπογραφή για να υποδηλώσει το ηλεκτρικό της σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η φιλοσοφία X Convertible ανεβάζει τη φιλοσοφία X Speedium Coupe πιο ψηλά στη συναισθηματική κλίμακα, όπως λένε οι ιθύνοντες της εταιρίας.
Η τριλογία, λοιπόν, του πρωτότυπου αυτοκινήτου ολοκληρώνεται από το Genesis X Convertible concept, το οποίο υλοποιεί τη σχεδιαστική γλώσσα Athletic Elegance της μάρκας στην πιο αντιπροσωπευτική μορφή της. Οι ιδανικές αναλογίες του X Convertible concept συμπληρώνονται από την καθαρότητα του σχεδιασμού και αποτελούν παράδειγμα της ρέουσας φινέτσας θα λέγαμε. Είναι ένας «φάρος» για τη μάρκα Genesis.
Μοιράζεται την αρχιτεκτονική του και το ηλεκτρικό του σύστημα κίνησης με το X Concept του 2021 και το X Speedium Coupe concept του 2022. Σε συνδυασμό με την αναδιπλούμενη οροφή με σκληρή οροφή που ενσωματώνει διαφανείς οροφές φεγγαρόφωτος πάνω από τους μπροστινούς επιβάτες για να προσφέρει μια αίσθηση ανοιχτού ακόμα και όταν είναι κλειστή, η αρχιτεκτονική και το σύστημα μετάδοσης κίνησης δημιουργούν το τέλειο σκηνικό για την επικοινωνία με τη φύση, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν το περιβάλλον με έναν νέο τρόπο, χωρίς μηχανικές ενοχλήσεις.
Το μακρύ καπό του Genesis X Convertible, το οδηγοκεντρικό ταμπλό, το μπροστινό τμήμα-«πλώρη» και το μακρύ μεταξόνιο τραβούν όλη τη φιγούρα χαμηλωμένη μέχρι πίσω σαν να πρόκειται για το κατάστρωμα ενός σκάφους που πλέει ήρεμα στην επιφάνεια της θάλασσας. Η αντισφηνοειδής Parabolic Line τονίζει τον «βασιλικό» χαρακτήρα του προφίλ, δημιουργώντας ένταση μεταξύ των πλήρων επιφανειών μέσω μιας οριζόντιας γραμμής ζώνης με ελαφρά κλίση προς τα πίσω, ενώ τα μυώδη φτερά γύρω από τους τροχούς σχηματίζουν μια γνήσια σπορ κάτοψη.
Τα χαρακτηριστικά φώτα σε γραμμές LED από τα οποία προέρχεται η γραφική ταυτότητα Two-Line του Genesis υπάρχουν επίσης στο concept X Convertible. Όπως και στο concept X Speedium Coupe, αυτό το χαρακτηριστικό ενσωματώνει το νέο πρόσωπο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και σχηματίζει μια «περίληψη» της Crest Grille. Η λειτουργία ψύξης για το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τις μπαταρίες έχει μεταφερθεί σε χαμηλότερα ανοίγματα στον μπροστινό προφυλακτήρα.
Το πίσω άκρο του X Convertible concept διαθέτει μια κοίλη ελλειπτική ουρά …πάπιας που τέμνεται από οριζόντια τετραπλά πίσω φώτα. Η συνέχεια του ελλειπτικού σχήματος διακόπτεται και στέφεται από μια εσοχή σε σχήμα V που υποδηλώνει την κορυφή και τα φτερά του λογότυπου Genesis.
Οι τροχοί είναι ένας συνδυασμός του μοτίβου G-Matrix του Genesis που ενσωματώνει ένα στιλ, ζάντας σαν τουρμπίνα αεροπλάνου. Οι αποστάτες της χρησιμεύουν για την εξαγωγή θερμότητας από τα φρένα.
Το εσωτερικό του πρωτότυπου X Convertible διαθέτει μια ασύμμετρη τετραθέσια διάταξη με επίκεντρο τον οδηγό ένα σταθερό θέμα σε όλα τα πρόσφατα πρωτότυπα Genesis. Ο πίνακας οργάνων του ενσωματώνεται άψογα με την κεντρική κονσόλα και «κουκουλώνει» το πιλοτήριο του οδηγού, τονίζει όχι μόνο τα χαρακτηριστικά του που είναι προσανατολισμένα στην απόδοση, αλλά και τη σύνδεσή του με τον χρήστη.
Εμπνευσμένη εν μέρει από την παραδοσιακή κορεατική αρχιτεκτονική οροφής -ένα νεύμα τόσο για την προέλευση της μάρκας όσο και για την πιο σημαντική πτυχή των convertibles- η εσωτερική σχεδίαση διαθέτει χρώματα Giwa Navy και Dancheong Orange, που προσδίδουν στην καμπίνα μια μοντέρνα εμφάνιση και αίσθηση, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο ζωηρό χαρακτήρα.
Το κύριο χρώμα του εσωτερικού είναι το Giwa Navy -το όνομά του προέρχεται από το “Giwa”, τα πλακάκια στέγης στα κορεατικά σπίτια. Κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμο μάλλινο ύφασμα, το ανάγλυφο γραφικό τυλίγεται γύρω από την καμπίνα, σε αντίθεση με τις λείες και κομψές δερμάτινες επιφάνειες των καθισμάτων. Το Dancheong Orange -που πήρε το όνομά του από τους παραδοσιακούς διακοσμητικούς χρωματισμούς σε παραδοσιακά κορεάτικα ξύλινα κτίρια- χρησιμεύει ως ένα τολμηρό χρώμα έκφρασης, που περιβάλλει την καμπίνα σε ένα μοτίβο δύο γραμμών και διαθέτει τη ραφή των καθισμάτων και του υφάσματος.
Το εξωτερικό του Genesis X Convertible είναι βαμμένο σε Crane White. Οι λευκοί γερανοί αντιπροσωπεύουν την αρχοντιά και την ιερότητα στην Κορέα και το Genesis ήθελε να πλέξει αυτά τα πολιτιστικά στοιχεία στα χρώματα του. Το αποτέλεσμα είναι μια εξωτερική επιφάνεια επικαλυμμένη σε λευκό χρώμα με σωματίδια μαργαριταριού, επιτυγχάνοντας μια πολυτελή γυαλάδα που πλαισιώνει δυναμικά το εσωτερικό με αντίθεση.
Το X Convertible concept είναι, στην ουσία, ένα …υπαίθριο θέατρο, που επιδιώκεται να προσφέρει μια αισθητηριακή εμπειρία για όλους τους επιβάτες. Τα Convertible προσφέρουν, σε κάθε περίπτωση άλλωστε, αίσθηση ελευθερίας χάρη στην ανοιχτή οροφή, η οποία επιτρέπει την άμεση σύνδεση με το περιβάλλον. Το concept Genesis X Convertible πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα με το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και το ηχητικό σύστημα υψηλών επιδόσεων που αναπτύχθηκε από τον ηχολήπτη Guk-il Yu. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο εσωτερικό X Speedium Coupe και προβάλλεται ως ένα καθηλωτικό ηχοσύστημα που σχεδιάστηκε για τη βελτιστοποίηση της ακουστικής απόδοσης.
Η Genesis στοχεύει να ηγηθεί της εποχής του ηλεκτρισμού, ξεκινώντας με τα Electrified G80, GV60 και Electrified GV70 μοντέλα της. Έχει δηλώσει τη δέσμευσή της να γίνει μια μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 και να επιδιώξει την ουδετερότητα του άνθρακα έως το 2035.