Φτάσαμε λοιπόν στον 20ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, και για πρώτη φορά στη 70χρονη και πλέον ιστορία της, επισκέπτεται το Κατάρ.
Η πίστα που θα διεξαχθεί το Γκραν Πρι στο “Losail International Circuit” (19-21 Noεμβρίου) είναι μεν καινούργιο στη χάραξη ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της FIA, αλλά έχει ζωή 17 ετών καθώς από το 2004 το motoGP δίνει την παρουσία του σε αυτήν την πίστα.
Διαβάστε ακόμα
Το Γκραν Πρι στο Κατάρ είναι ο πρώτος από τους τρείς τελευταίους αγώνες της Μέσης Ανατολής που ενδεχομένως θα κρίνουν τον φετινό τίτλο, καθώς μετά το Κατάρ ακολουθεί η Σαουδική Αραβία (πρώτη φορά Γκραν Πρι και στη χώρα που φιλοξενεί το Ντακάρ τα τελευταία χρόνια) με φινάλε το Αμπού Ντάμπι.
Το Κατάρ θα περάσει στο πάγκο για το 2022 και θα επιστρέψει το 2023 με μια καινούργια πίστα κάτω από νέο πολυετές συμβόλαιο.
Το μήκος της πίστας είναι 5.380 χλμ. περιλαμβάνει 16 στροφές και οι οδηγοί θα καλύψουν 306.660 χλμ. που αντιστοιχούν σε 57 γύρους.
Το Γκραν Πρι στο Κατάρ είναι ένας από τους τέσσερις φετινούς αγώνες που θα διεξαχθούν βράδυ, υπό το φως των προβολέων. Αυτό σημαίνει πως η διακύμανση της θερμοκρασίας του οδοστρώματος κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι θα διαφέρει από το σύνηθες ενός απογεύματος. Υπάρχει πιθανότητα μεγάλης πτώσης της θερμοκρασίας καθώς στην έρημο η θερμοκρασιακή διαφορά ανάμεσα στη μέρα και στη νύχτα είναι μεγάλη.
Παρότι ο αγώνας γίνεται στις 17:00 ώρα τοπική (16:00 ώρα Ελλάδος) δυο περίοδοι ελεύθερων δοκιμαστικών (FP1, FP3) θα διεξαχθούν την ημέρα και κάτω από ζέστη. Οπότε μόνο το FP2 (τα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά) και οι κατατακτήριες θα δώσουν μια πραγματικά αντιπροσωπευτική εικόνα για τις συνθήκες αγώνα.
Η Pirelli στον πρώτο αυτόν αγώνα στο Κατάρ θα έχει τα εξής P Zero. Tα C1 ως P Zero λευκή/σκληρή γόμα, τη C2 ως P Zero κίτρινη/μέση γόμα και τη C3 ως P Zero κόκκινη/ μαλακή γόμα.
Αυτή είναι η 5η και τελευταία φορά φέτος, που χρησιμοποιούνται οι τρεις πιο σκληρές γόμες των ελαστικών Pirelli P Zero.
Η Pirelli για τις πιέσεις των ελαστικών αναφέρει 22 ατμόσφαιρες για μπροστά με αρνητικό κάμπερ τροχών -3.25 μοίρες και για πίσω 19.5 ατμόσφαιρες και αρνητική γωνία κάμπερ -2 μοιρών.
Tα υπόλοιπα στην πίστα.