Πόσο καλύτερα να «πάει» η Dacia όταν στο ράλι λιανικής πώλησης για το 2021 ανέβηκε στις 537.095 μονάδες το 2021.
Η ανάπτυξη της Dacia μπορεί να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στη δημοτικότητα των μοντέλων της νέας γενιάς στους πελάτες λιανικής. Το 2021, το μερίδιο αγοράς της εταιρίας στην ευρωπαϊκή αγορά για τις λιανικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων έφτασε στο 6,2%, κερδίζοντας για πρώτη φορά τον τίτλο της τρίτης μάρκας με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη σε αυτό το κανάλι.
Η Dacia βρίσκεται στην κορυφή σε Γαλλία και Ρουμανία και στο Top5 σε 9 άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία και Κροατία, ενώ στη δύσκολη αγορά της Γερμανίας, η μάρκα μπαίνει στο Top10.
Η απόδοση στην αγορά της λιανικής βασίζεται στα μοντέλα Sandero και Duster.
Το Sandero έγραψε 226.825 πωλήσεις το 2021, και παραμένει ο ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά πελατών λιανικής για πέμπτη συνεχή χρονιά. Σε ορισμένες χώρες, το Sandero είναι επίσης το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλα τα κανάλια πελατών, καθιστώντας το δεύτερο όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Το Duster ακολουθεί παρόμοια επιτυχημένη κατεύθυνση καθώς παραμένει το SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις με πελάτες λιανικής από το 2018. Με 186.001 πωλήσεις το 2021, το Duster αγγίζει περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις από την πρώτη κυκλοφορία του που ήταν το 2010.
Δυνατό χαρτί είναι και το αμιγώς ηλεκτρικό Spring, με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει τον Μάρτιο, σημειώνοντας 27.876 πωλήσεις και περισσότερες από 46.000 παραγγελίες να έχουν καταχωρηθεί μέχρι το τέλος του 2021. Σχεδιασμένο για να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο προσιτά για καθημερινή χρήση, το Spring έχει γίνει έκτοτε ένα όχημα αναφοράς σε πολλές αγορές, με το 80% των πελατών του μοντέλου να είναι νέοι στη μάρκα.
Το 2022 το αμιγώς ηλεκτρικό Spring (Best Buy Car of Europe 2022) με τιμή κάτω 16.990 ευρώ στη βασική έκδοση στη Γαλλία, αναμένεται να σπάει τα ταμεία γιατί είναι προσιτό στην απόκτησή του, 4θυρο, 4θεσίο, και ιδιαίτερα ευέλικτο στον αστικό ιστό όπου προορίζεται…
Πέρα όμως από το Spring, το 2022 εντάσσεται στη γκάμα της Dacia το 7θέσιο Jogger. Ένα μοντέλο που έρχεται για να καλύψει στις ανάγκες των πελατών οι οποίοι αναζητούν άνεση, ευρυχωρία κάτω από τη στρατηγική value for money που με τόση επιτυχία εφαρμόζει η εταιρία, μέλος της Renault, ενώ από το 2023 αναμένονται οι υβριδικές εκδόσεις…. .
Μάλιστα ο Denis Le Vot, διευθύνων σύμβουλος Dacia και Lada δήλωσε το 60% των αγοραστών Dacia είναι εκτός του oμίλου Renault και το 75% των ιδιοκτητών Dacia επιλέγουν να μείνουν με όχημα του ομίλου όταν ανανεώνουν το αυτοκίνητό τους»,
.