Τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες από το εσωτερικό του νέου ID. Buzz δημοσιοποίησε η Volkswagen.
Παράλληλα μας έδωσε ορισμένες πληροφορίες για τον οικολογικό του χαρακτήρα. Όχι, δεν αναφερόμαστε στο γεγονός ότι ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο θα εκπέμπει μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία στα ενδότερα του νέου ID. Buzz έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά, τα οποία έχουν κατασκευαστεί χωρίς ζωικά προϊόντα. Με απλά λόγια, από την καμπίνα του λάμπουν με την απουσία τους οι δερμάτινες επενδύσεις.
Ως εναλλακτικό υλικό η στεφάνη του τιμονιού είναι κατασκευασμένη από πολυουρεθάνη που μιμείται την εμφάνιση και την αίσθηση του δέρματος. Άφθονη είναι και η χρήση ανακυκλωμένων υλικών στις ταπετσαρίες των καθισμάτων, στα πατάκια και στην επένδυση της οροφής.
Συγκεκριμένα, έχει χρησιμοποιηθεί το καινοτόμο νήμα SEAQUAL, ένα υλικό του οποίου οι κλωστές προέρχονται κατά 10% από πλαστικά που έχουν περισυλλέγει από τις θάλασσες και κατά 90% από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια νερού. Σε σύγκριση με τα συμβατικά υλικά το νήμα SEAQUAL έχει 32% χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα. Η ταπετσαρία ArtVelours EVO τώρα, αποτελείται από 71% ανακυκλωμένα υλικά, ενώ τοποθετείται πρώτη φορά σε μοντέλο της Volkswagen.
Το αμάξωμα του νέου ID. Buzz θα μπορεί να βαφτεί με επτά μονόχρωμες και τέσσερις δίχρωμες αποχρώσεις, ενώ στο εσωτερικό του θα συνδυάζονται λευκές και φωτεινές χρωματιστές επενδύσεις στα καθίσματα, στα πάνελ των θυρών και στο ταμπλό.
Το επερχόμενο ID. Buzz θα προσφέρεται ως επιβατικό με πέντε θέσεις, αλλά και ως επαγγελματικό τριθέσιο βαν. Την επόμενη χρονιά θα λανσαριστεί και μια ακόμα έκδοση του, με μεγαλύτερο μεταξόνιο από το υφιστάμενο των 2.988 χλστ., η οποία θα έχει ακόμα πιο ευρύχωρο εσωτερικό.
Διαβάστε ακόμα
Οι εξωτερικές αναλογίες του ID. Buzz σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.712 χλστ., 1.985 χλστ. και 1.937 χλστ. (1.938 χλστ. το επαγγελματικό βαν) αντίστοιχα, ενώ πατάει σε τροχούς 18 έως 21 ιντσών.
Εντυπωσιακός είναι ο χώρος αποσκευών, καθώς στην επιβατική έκδοση φτάνει τα 1.121 λίτρα με τα πέντε καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη, ενώ στην επαγγελματική έκδοση ο χώρος φόρτωσης είναι 3.9 κυβικά μέτρα.
Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα-τοποθετημένο στον πίσω άξονα-που παράγει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία του τώρα έχει ακαθάριστη χωρητικότητα 82 kWh και καθαρή χωρητικότητα 77 kWh, ενώ βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος, συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους. Προς το παρόν η Volkswagen δεν ανακοινώνει πόση αυτονομία προσφέρει με μια πλήρη φόρτιση της.
Η πρεμιέρα του νέου ID. Buzz έχει προγραμματιστεί για τις 9 Μαρτίου, ενώ στην Ευρώπη αναμένεται να λανσαριστεί το Σεπτέμβριο.