Στην αυγή μιας νέας εποχής η Maserati ατενίζει με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον της, ποντάροντας πολλά στα επερχόμενα μοντέλα της.
Υπενθυμίζουμε ότι βρισκόμαστε εν αναμονή της νέας MC20 Convertible, ενώ στις 12 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί, μετά από μια πολύμηνη αναβολή, η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Grecale.
Η ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα τη τρίαινα του Θεού Ποσειδώνα, επιθυμεί να αυξήσει το βαθμό ικανοποίησης των εκλεκτών της πελατών, λανσάροντας νέες εξατομικευμένες υπηρεσίες για αυτούς.
Το “Maserati Personal Service Lab” λοιπόν, παρουσιάζει ένα διαφορετικό, πρακτικότερο και πιο ευέλικτο τρόπο για την πραγματοποίηση των προγραμματισμένων service, που εξυπηρετεί απόλυτα τους ιδιοκτήτες των Levante, Ghibli και Quattroporte.
Ο πελάτης μπορεί να δώσει μια διεύθυνση από την οποία θα παραληφθεί το αυτοκίνητο του και στην οποία θα επιστρέψει μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες συντήρησης. Έτσι ο ιδιοκτήτης της Maserati εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και δε χρειάζεται να βγει εκτός προγράμματος.
Δείτε ακόμα
Η δεύτερη υπηρεσία αφορά την χορήγηση αυτοκινήτου αντικατάστασης, το οποίο φυσικά θα είναι μια άλλη Maserati, για όσο χρόνο διαρκούν οι εργασίες στο συνεργείο. Σημειώνεται ότι αμφότερες οι νέες υπηρεσίες μπορούν να αγοραστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του οχήματος, από οποιοδήποτε επίσημο αντιπρόσωπο της Maserati.
Προς το παρόν παρέχονται σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, ενώ θα επεκταθούν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Πόσο βολικό πιστεύετε ότι θα ήταν να μπορούσαμε να στέλνουμε το αυτοκίνητο μας για service χωρίς να χρειάζεται και η δική μας φυσική παρουσία; Θα εμπιστευόσασταν μια τέτοια υπηρεσία; Το σίγουρο πάντως είναι ότι τέτοιου είδους εξυπηρέτηση και διευκόλυνση θα γίνεται με το αζημίωτο…