Ο τεράστιος Γιούχα Κάνκουνεν, συνήθως δεν μασάει τα λόγια του και λέει ό,τι σκέπτεται, άμεσα, χωρίς περιστροφές…
Ο Κάνκουνεν οδήγησε ένα Yaris Rally1, για πρώτη φορά, και, αμέσως μετά δήλωσε στο Dirtfish.com ότι: «Είναι για τους άντρες. Είναι σαν τα γκρουπ Β. Δεν είναι για τα αγόρια. Ήταν κάτι παρόμοιο με το Peugeot, αλλά το Yaris ήταν 10 φορές πιο εύκολο και καλύτερο στην οδήγηση. Έχει καλή ανταπόκριση. Η ισχύς δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο – το Peugeot ήταν πιο ισχυρό, πιθανώς στην ευθεία επειδή ήταν τόσο ελαφρύ και τόσο δυνατό. Αλλά, στις στροφές; Πηδώντας; Ξέχνα το!»
Είναι πάντα πολύ καλός με τα ΜΜΕ και τις δηλώσεις του. Μόνο να θυμηθούμε τι είχε πει, αμέσως μετά την υπογραφή συμβολαίου με την Lancia. Ήταν η εποχή της μετάβασης από τα θρυλικά Γκρούπ Β αυτοκίνητα στα Γκρούπ Α.
Τότε, ο Γιούχα είχε κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο οδηγώντας ένα Peugeot 205 T16 και προσπαθούσε να δει, τι ήταν αυτά τα νέα αυτοκίνητα με τα οποία θα έτρεχε στο νέο πρωτάθλημα.
Όταν οδήγησε, λοιπόν, τη Lancia Γκρούπ Α, είχε πει χωρίς ενδοιασμούς: «Πω πω είναι χάλια. Αυτό είναι το τέλος των ράλι. Σε σύγκριση με τα γκρουπ Β, δεν υπάρχει τίποτα σε αυτά τα αυτοκίνητα. Οδηγούσαμε αυτοκίνητα, που ζύγιζαν 860 κιλά με 550 ίππους. Θα μπορούσαμε να επιταχύνουμε από μηδέν έως 100 χλμ/ώρα σε δύο δευτερόλεπτα. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν ήταν για αγόρια, αυτά τα αυτοκίνητα ήταν για άνδρες».
Τα World Rally Cars ήταν, φυσικά, πιο γρήγορα από το Γκρουπ B. Στα μάτια πολλών όμως, δεν έπιαναν μία μπροστά στα τρομερά Γκρούπ Β.
Ο Kάνκουνεν ήταν ένας από τους πολλούς από τη γενιά του, που θεώρησαν ότι η απόλυτη πρόκληση «μόνο για άνδρες» είχε περάσει. Ο Φινλανδός είχε κάνει λάθος, ήταν όμως και ο πρώτος, που το παραδέχτηκε…