Στο Γκραν Πρι της Ιαπωνίας οι κινητήρες των μονοθεσίων της Formula 1 δεν είχαν ηχήσει για δύο χρόνια.
Ο λόγος ήταν καθαρά η πανδημία.
Ετσι μετά το 2019 το Ιαπωνικό Γκραν Πρι στην πίστα της Σουζούκα επιστρέφει το σαββατοκύριακο 8-9 Οκτωβρίου, «καπάκι» από το νυχτερινό Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης.
Να θυμίσουμε ότι το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας ήταν ο πρεσβευτής της Ασίας στο μαγικό κόσμο της Formula 1 μέχρι το 1999 όπου στο καλεντάρι προστέθηκε η Μαλαισία.
Η πίστα της Σουζούκα φιλοξενεί Γκραν Πρι από το 1987, όπου παρέλαβε τη σκυτάλη κατά κάποιον τρόπο από την πίστα του Φούτσι το 1977.
Και «λέμε» κατά κάποιον τρόπο καθώς η Ιαπωνία από το τελευταίο Γκραν Πρι του 1977 που είχε κερδίσει ο Χάντ (McLaren), μέχρι το 1987 στην πίστα της Σουζούκα με νικητή τον Μπέργκερ (Ferrari), η χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου ήταν εκτός προγράμματος.
Επιστροφή λοιπόν στην Ιαπωνία με τη Mercedes να έρχεται με 6 νίκες σερί (2014-2019) με τον Μπότας ο οποίος από φέτος οδηγεί για την Alfa Romeo.
Από τους εν ενεργεία πολυνίκης είναι ο Χάμιλτον με 5 νίκες και ακολουθεί ο Φέτελ με 4 ενώ ο Σουμάχερ βρίσκεται στο θρόνο με 6 νίκες.
Ο Αλόνσο έχει δύο νίκες και ο Μπότας όπως προαναφέραμε μία.
Οι προβολείς είναι στραμμένοι φυσικά στη Ferrari που στις κατατακτήριες είναι με άλλον αέρα σημειώνοντας τους ταχύτερους γύρους, και στη Mercedes που ειδικά στις κατατακτήριες έδειξε ένα άλλο «πρόσωπο» αφήνοντας μηνύματα ότι κάλλιστα μπορεί να επανέλθει στις θέσεις που την είχαμε αφήσει, να πρωταγωνιστήσει δηλαδή…
Όσο για τον Φερστάπεν τι να «πούμε», η νίκη του δεν θα αποτελεί έκπληξη πλέον…
Ίσως να έχουμε και εκπλήξεις, εξάλλου αυτό είναι το στοιχείο που κάνουν τους αγώνες τόσο συναρπαστικούς…
Στη φωτογραφία διακρίνεται η χάραξη της πίστας που μοιάζει με «8» η οποία περιλαμβάνει 18 στροφές.
Στους αριθμούς, με το μονό στοιχείο είναι η ταχύτητα των μονοθεσίων στο κιβώτιο και με τα περισσότερα στοιχεία τα χλμ. που στρίβουν σε κάθε στροφή.