Έξι οδηγοί, συμπεριλαμβανομένων και των διεκδικητών του πρωταθλήματος, θα εκκινήσουν από το πίσω μέρος του grid την Κυριακή μετά από αλλαγές στην εκάστοτε μονάδα ισχύος.
Μαξ Φερστάπεν, Σαρλ Λεκλέρ, Λάντο Νόρις, Εστέμπαν Οκόν, Βάλτερι Μπότας, Μικ Σουμάχερ. Έξι οδηγοί που έχουν ήδη μείνει εκτός διεκδίκησης μιας καλής θέσης στη δεκάδα, ή ακόμα και της Pole Position. Έξι οδηγοί που θα εκκινήσουν από το τέλος του grid, στον κυριακάτικο αγώνα στο Σπα. Και αυτό, καθώς οι ομάδες τους αποφάσισαν να αλλάξουν μέρη της μονάδας ισχύος στο μονοθέσιο του εκάστοτε οδηγού, με αποτέλεσμα να τιμωρηθούν.
Ο πρωταθλητής, ο Νόρις, ο Οκόν και ο Μπότας ξεπερνούν το επιτρεπόμενο όριο αλλαγών, αφού θα φέρουν νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, στροβιλοσυμπιεστές και μονάδες MGU-H.
Φερστάπεν, Οκόν και Λεκλέρ, θα τιμωρηθούν επίσης για τις νέες μονάδες MGU-K που θα χρησιμοποιήσουν.
Ο Γάλλος οδηγός της Alpine, θα αλλάξει κάθε κομμάτι της μονάδας ισχύος του μονοθεσίου του, πράγμα που σημαίνει ότι έχει επίσης μια νέα ES και μια νέα μονάδα ηλεκτρονικών, την οποία θα αλλάξει και ο Σουμάχερ.
ΠΩΣ ΘΑ ΕΚΚΙΝΗΣΟΥΝ… 6 ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ;
Ο κανονισμός είναι σαφής και απλός. Όταν τιμωρηθούν για τον αγώνα από δύο μονοθέσια και πάνω, ο τρόπος με τον οποίο θα εκκινήσουν στο grid, προκύπτει από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου. Όποιος οδηγός κάνει τον χειρότερο μεταξύ τους χρόνο, εκκινεί τελευταίος π.χ.
Αυτό σημαίνει, αυτόματα, πως οι έξι οδηγοί που έχουν ήδη τιμωρηθεί, σήμερα στις κατατακτήριες θα διεκδικήσουν ουσιαστικά την 15η θέση!
Σίγουρα αυτό δίνει ένα νέο ενδιαφέρον στον αγώνα της Κυριακής. Η πιθανότητα βροχόπτωσης είναι επίσης αυξημένη. Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές έβρεξε στα τελευταία 8 λεπτά, ενώ το ίδιο έγινε και στο τέλος των δεύτερων. Εκεί, ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την πρωτιά, αφήνοντας τον Λεκλέρ στη δεύτερη θέση για κάτι παραπάνω από οκτώ δέκατα! Τρίτος, στο δευτερόλεπτο ο Λάντο Νόρις και όλα δείχνουν πως θα έχουμε ένα συναρπαστικό γκραν πρι.