To 2022 όπως έχει γίνει ήδη γνωστό αλλάζουν οι κανονισμοί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι καθώς εισέρχεται η υβριδική τεχνολογία.
Μαζί με την υβριδική τεχνολογία θα δούμε και τα νέα αυτοκίνητα των εργοστασιακών ομάδων.
Από τις πρώτες ομάδες που παρουσίασαν το αυτοκίνητο με το οποίο θα «τρέξουν» τη νέα χρονιά ήταν η Ford M-Sport με το Puma.
Eκτός όμως από το Puma, το μεγάλο νέο για την ομάδα του Malcolm Wilson είναι η μεταγραφή του Breen από την Hyundai, με τον Ιρλανδό να έχει κάνει μια πολύ καλή χρονιά παρά τον περιορισμένο αριθμό αγώνων που είχε με την ομάδα του Andrea Adamo.
WRC, και να που ο Loeb θα τρέξει και στο ράλι Μόντε Κάρλο με το Ford Puma R1
Όμως η Ford M-Sport μετά από μια χρονιά «απλής» συμμετοχής, καθώς δεν είχε το οδηγικό δίδυμο για διακρίσεις και τον Suninen σε πολύ άσχημες ημέρες με εξόδους, έχει μπει πολύ καλά στο παιχνίδι καθώς ο στόχος της είναι να παρουσιάσει ένα διαφορετικό πρόσωπο το 2022, διεκδικώντας διακρίσεις και νίκες.
Για αυτό οι δοκιμές και η εξέλιξη του αυτοκινήτου συνεχίζεται τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα με τον Breen –κυρίως-στο bucket.
Ήδη στη Νότιο Ισπανία έχουν γραφτεί πολλά χλμ. στο κοντέρ ενώ ακόμα παραμένει άγνωστο τι θα γίνει με τον Loeb ο οποίος οδήγησε το αυτοκίνητο (οι πληροφορίες αναφέρουν πρόγραμμα 6 αγώνων για τον Γάλλο). Εάν δηλαδή ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δώσει το «παρών» σε μερικούς αγώνες στο τιμόνι του Puma R1, αρχής γενομένης από το ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος το 2022.
Ένα άλλο που διαπιστώνεται βλέποντας το Puma R1 με το «κοστούμι» παραλαγής, είναι τα πολύ έντονα logo της Ford.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η συνεργασία της Ford με την M-Sport έχει αναβαθμισθεί για το 2022 σε σχέση με το παρελθόν, καθώς το Puma είναι ένα νέο μοντέλο στη φέρετρα της Ford, το οποίο διατίθεται με κινητήρες πετρελαίου, βενζίνης και υβριδικά συστήματα και γράφει πολύ καλά νούμερα στο δύσκολο ράλι των πωλήσεων.
Να θυμίσουμε ότι προς το τέλος Αυγούστου ο Matthew Wilson, γιος του Malcolm, που τον έχουμε δει να οδηγεί τα Ford Focus WRC της Stobart σε αγώνες του WRC, αλλά και στο δικό «μας» Ράλλυ Ακρόπολις, έγραψε και αυτός μερικές εκατοντάδες χλμ. σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές στη Σαρδηνία πίσω από το τιμόνι του Puma R1.