To διαδίκτυο αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη πηγή ενημέρωσης και οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να αναδείξουν τα δημοφιλέστερα θέματα για το 2021.
Έτσι η ηγέτιδα Google μπορεί να μας «πει» ποιες διασημότητες, ποια αθλητική διοργάνωση, ποια τηλεοπτική εκπομπή/σήριαλ, ποιο κοινωνικό/πολιτικό θέμα, ποιο τραγούδι και ποια ερώτηση είχαν τις περισσότερες αναζητήσεις πέρυσι.
Επίσης από τη Google μπορούμε να μάθουμε ποια αυτοκινητοβιομηχανία είχε το 2021 τις περισσότερες αναζητήσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τη σχετική έρευνα της αυστραλιανής εταιρείας “Compare the Market” η Toyota είχε τα περισσότερες αναζητήσεις στη Google το 2021.
Αναλυτικότερα, ο ιαπωνικός κολοσσός είχε τις περισσότερες αναζητήσεις σε 47 από τις 154 χώρες, αντιπροσωπεύοντας το 31% του δείγματος. Μάλιστα η Toyota διατήρησε τη συγκεκριμένη πρωτιά του 2020, την οποία είχε κατακτήσει και το 2018, ενώ το 2019 η BMW είχε βρεθεί στην κορυφή.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι από το 2018 έως το 2021 οι Toyota, ΒΜW και Mercedes δεν έχουν απουσιάσει από την πρώτη τριάδα των δημοφιλέστερων αναζητήσεων της Google για αυτοκινητοβιομηχανίες.
Δείτε ακόμα
Στη δεύτερη θέση συναντάμε τη BMW με τη μεγαλύτερη αναζήτηση σε 29 περιοχές, ενώ η Mercedes βρίσκεται στην τρίτη θέση με 23. Το top5 συμπληρώνει η Audi στην τέταρτη θέση και η Kia στην πέμπτη θέση.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε στη μέτρηση και η Tesla, η οποία βλέπει το όνομα της στην έβδομη μάλιστα θέση. Η αμερικάνικη εταιρεία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων ήταν πρώτη σε αναζητήσεις στο Χονγκ Κονγκ, στο Ισραήλ, στο Μακάο, στη Σιγκαπούρη και στην Κίνα. Εντύπωση πάντως προκαλεί η απουσία της Volkswagen από τη λίστα.
Δεν είναι πάντως η μοναδική πρωτιά της Toyota για το 2021. Πέρα από την πρώτη θέση που πέτυχε στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων το 2021 στην Ελλάδα, κατάφερε το ίδιο και στις Η.Π.Α, αφήνοντας στη δεύτερη θέση, μετά από 90 χρόνια κυριαρχίας, τη General Motors.