Η Hyundai Motorsport ήρθε στη χώρα μας και εξέλιξε αναρτήσεις καθώς εάν γυρίσουμε πίσω τις σελίδες του ημερολογίου θα δούμε ότι μπορεί τα i20 WRC να ήταν πολύ γρήγορα και σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, αλλά ποτέ δεν έφταναν στην «πηγή» καθώς έσπαγαν οι πίσω αναρτήσεις.
Στην Ελλάδα λοιπόν και σε μια περίοδο δοκιμών οι αναρτήσεις εξελίχθηκαν και βέβαια για το αν ή όχι έγιναν τα i20 WRC εκτός από την ταχύτητα και αξιόπιστα, θα «μιλήσουν» οι Ειδικές Διαδρομές.
Η Hyundai με τον αέρα της νίκης στον προηγούμενο αγώνα «κατεβαίνει» στο τερέν του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τρία i20 WRC, με Tanak-Jarveoja, Neuville-Wydaeghe, ενώ ο Sordo συμμετέχει με νέο συνοδηγό τον Candido Carrera, που έχει όμως 33 αγώνες WRC στο ενεργητικό του.
Στην καρδιά της Αθήνας το EKO Ράλλυ Ακρόπολις
Και οι τρείς οδηγοί της Hyundai έχουν συμμετάσχει στο πραγματικό Ράλλυ Ακρόπολις, αυτό του WRC, καθώς υπήρχε η «φούσκα» του ERC που μόνο στην ονομασία ήταν Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Sordo να είναι ο πιο έμπειρός με 6 συμμετοχές, ενώ οι Τanak και Neuville έχουν από 3.
O Sordo με τον Del Barrio στο τελευταίο Ράλλυ Ακρόπολις του 2013 που είχαν κερδίσει οι Latvala-Antila με VW Polo WRC είχαν τερματίσει με DS3 WRC στη δεύτερη θέση και οι Neuville-Gilsoul με Ford Fiesta WRC στην 3η.
Οι Tanak-Jarveoja θα οδηγήσουν το Hyundai i20 WRC με τον αριθμό 8 και Νο σασί 027.
Οι Neuville-Wydaeghe με τον αριθμό 11 και Νο σασί 022 και οι Sordo-Candido με αριθμό 6 στις πόρτες του i20 WRC και Νο σασί 026.
Επίσημη συμμετοχή της Hyundai είναι και αυτή των Solberg-Johnston με το νέας γενιάς i20 Rally2.
Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές.