Πρόκειται για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της GLA.
Σε τι διαφέρει σχεδιαστικά από τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες. Ξεχωρίζει από αυτήν λόγω της κλειστής μάσκας και των διαφορετικών φωτιστικών σωμάτων. Για πίσω με τους LED προβολείς και τη φωτεινή ράβδο που τα ενώνει. Επιπλέον, υπάρχει το σχετικό σήμα EQA στο πλάι και πίσω. Η EQA έρχεται με 5.3 εκ. μακρύτερη της GLA, οι άλλες διαστάσεις όμως είναι ίδιες.
Διαστάσεις
Αναλυτικά οι διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος, 4.463 χλστ./1.834 χλστ./ 1.620 χλστ., με μεταξόνιο 2.729 χλστ. και βάρος 2.040 κιλά.
Σε ο,τι αφορά το χώρο των αποσκευών σημειώστε 340 λίτρα. Η μείωση του χώρου αποσκευών κατά 100 λίτρα σε σχέση με την GLA ήταν απαραίτητη για να χωρέσουν οι μπαταρίες κάτω από τη μοκέτα.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό εντυπωσιάζεσαι από το ταμπλό, που είναι πανομοιότυπο με το MBUX των συμβατικών εκδόσεων με το πολυλειτουργικό τιμόνι με τις δύο σειρές μπουτόν, μια για κάθε οθόνη.
Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είχε τις μεγάλες οθόνες των 10.25 ιντσών, με τις πολλές ενδείξεις για την ηλεκτρική λειτουργία, την ανάκτηση ενέργειας, την αυτονομία, την κατανάλωση και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε που όμως απαιτεί καλή ανάγνωση πριν αρχίσετε να ψάχνετε τις λειτουργίες.
Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στην κολώνα του τιμονιού καθώς ως αμιγώς ηλεκτρικό δεν υπάρχει κιβώτιο, παρά κιβώτιο μονής σχέσης. Έτσι ο επιλογές είναι για την οδήγηση (Drive), όπισθεν (Reverse), Parking, Neutral.
Η σκουρόχρωμη EQA 250 έφερε ηλεκτροκινητήρα 140KW (190 ίππων), ο οποίος εδράζεται στον εμπρός άξονα με ροπή 375 Nm, χαρίζοντας μεγάλη άνεση τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει άμεσα, γρήγορα σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Εδώ να αναφέρουμε ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 66,5 kWh και κατανάλωση 17.8 kWh/100 χλμ.
Ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι στα 11 kW, όπου με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 50 kW απαιτούνται 6 ώρες για πλήρη φόρτιση.
Πολυεργαλείο το νέο Mercedes Citan με επιβατική, επαγγελματική και ηλεκτρική έκδοση!
Η EQA 250 ξεχωρίζει και για την ποιότητα κύλισης. Κινείται αθόρυβα, με απουσία κραδασμών, προσφέροντας άνεση τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες
Η αυτονομία στο ξεκίνημα ήταν στα 407 χλμ. Σημαντικό σημείο η επιλογή της ανάκτησης ενέργειας που δεν χρειάζεται να πατάς φρένο. Η επιλογή γίνεται από paddles πίσω από το τιμόνι. Η αίσθηση του φρένου χρειάζεται εξοικείωση γιατί επηρεάζεται από την ανάκτηση ενέργειας.
Πρακτικά ακούγεται μόνο η κύλιση από την άσφαλτο και κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι στις υψηλές ταχύτητες (τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, 0-100 σε 8.9 δευτ. ) που γίνονται αισθητοί γιατί δεν υπάρχει ο θόρυβος κινητήρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του προγράμματα χαρτογράφησης (Eco, Comfort, Sport, Individual).
Αντι συμπεράσματος θα λέγαμε ότι ταξιδεύεις ευχάριστα με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQA. To μόνο που χρειάζεται είναι ο προγραμματισμός σε ποια σημεία θα φορτίσεις.
H τιμή ξεκινάει από τα 49.590 ευρώ που μειώνεται στα 43.600 ευρώ με κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά»