Το 1971 o κενυάτης Edgar Herrmann με συνοδηγό τον Γερμανό Hans Schuller με Datsun 240 Z κερδίζουν για 2η συνεχόμενη χρονιά την περιπέτεια της Αφρικής, το ράλι Σαφάρι.
Το ίδιο πλήρωμα είχε κερδίσει με Datsun 1600 SSS τον αγώνα της προηγούμενης χρονιάς.
Στο πλαίσιο λοιπόν της επιστροφής του ράλι Σαφάρι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και σε συνδυασμό από τα 50 χρόνια της νίκης στο μακρινό 1971, η Nissan παρουσίασε το Juke Rally Tribute Concept εμπνευσμένο από το 240 Ζ του 1971.
Το Juke Rally Tribute Concept φέρει τον ίδιο χρωματισμό με το 240 Ζ του 1971, κόκκινο αμάξωμα με μαύρο καπό και προβολείς πάνω σε αυτό, άσπροι αριθμοί συμμετοχής σε μαύρο φόντο, τα ίδια χορηγικά αυτοκόλλητα, όμως οι μεγάλοι τροχοί και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του Juke Rally Tribute Concept.
To εντυπωσιακό coupe για την εποχή του έφερε εξακύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων, απόδοσης 210 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς. Το νικηφόρο αυτοκίνητο αναπαλαιώθηκε το 2013 και είναι μέρος της συλλογής ιστορικών αυτοκινήτων της Nissan που στεγάζεται στη Zama, κοντά στο παγκόσμιο στρατηγείο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην περιφέρεια Kanagawa της Ιαπωνίας.
Να σημειωθεί ότι η Datsun, μετέπειτα Nissan κέρδισε το ράλι Σαφάρι το 1973 με τους Shekhar Mehta-Lofty Drews (240 Z), τέσσερις συνεχής χρονιές 1979, 1980, 1981, 1982 με τους Shekhar Mehta-Μike Doughty, δύο χρονιές με Datsun 160 J και δύο με Nissan Violet GT.
To 1982 ήταν η τελευταία νίκη του Mehta και η τελευταία της Nissan στο ράλι Σαφάρι.
Η Nissan απέχει από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι πάνω από μια 20ετια, έχοντας ρίξει περισσότερο το βάρος στις πίστες.