Δώστε βάση γιατί οι αριθμοί είναι αυτοί που δημιουργούν αναταραχές ανεβάζοντας την αδρεναλίνη στα ύψη.
Προσέξτε, από τον επίπεδο 6κύλινδρο κινητήρα 4 λίτρων η ισχύς έχει ανέβει στους 541 ίππους με 482 Nm ροπής, με τα χρονόμετρα να σταματούν στα 3,3 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ. ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 320 χλμ./ώρα.
Η Friedrich Performance έχει επέμβει στα «σπλάχνα» του κινητήρα αυξάνοντας την ιπποδύναμη κατά 31 ίππους, αλλά και στην εξάτμιση όπου οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν δύο διαφορετικά κιτ θερμικής μόνωσης, τα οποία μειώνουν την ακτινοβολία θερμότητας στα γύρω εξαρτήματα στο χώρο του κινητήρα.
Στο αυτοκίνητο τοποθετούνται σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών για μπροστά και 21 για πίσω και αναρτήσεις πολυρυθμιζόμενες της Coilover.
Στο αυτοκίνητο έχει τοποθετηθεί κιτ αεροδυναμικής βελτίωσης με εισαγωγές αέρα για την ψύξη των φρένων ενώ τα «πτερύγια» στα άκρες των φτερών προσφέρει πρόσθετη κάθετη δύναμη για να είναι ακόμα καλύτερα «βιδωμένη» η μούρη στην άσφαλτο, ενώ μεγάλες αεροτομές έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος, όπου στο κέντρο του προφυλακτήρα βρίσκονται οι δύο εξατμίσεις.
Η Friedrich Motorsport με έδρα τη βαυαρική πόλη Lichtenfels, ιδρύθηκε το 1992 και σήμερα απασχολεί 44 άτομα, ως μηχανικούς, προγραμματιστές, οδηγούς εξέλιξης.
Aπευθύνεται σε όσους αναζητούν κάτι περισσότερο από το θρυλικό σπορ γερμανικό αυτοκίνητο, που δεν είναι άλλο από την 911, και αναλόγως το βαλάντιο που διαθέτει ο κάθε ιδιοκτήτης είναι και σε αντίστοιχο επίπεδο οι βελτιώσεις.
Πάντως αυτή η κόκκινη 911 GT3 είναι πέρα από εντυπωσιακή…