Πρώτα απ΄όλα το κίτρινο χρώμα, που δεν περνάς απαρατήρητος από πουθενά.
Λεπτομέρειες
Μετά οι 4 εξατμίσεις, δύο σε κάθε άκρο, με διαχύτη ανάμεσα, ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 235/35, χαμηλωμένο αμάξωμα σε σχέση με τα πιο αθώα αδέλφια του, ενώ η μαγική λέξη Quattro μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού βάζει ακόμα πιο εντυπωσιακά τα πράγματα στη θέση τους.
Από εκεί και πέρα έχεις το 4κύλινδρο σύνολο δύο λίτρων απόδοσης 310 ίππων με ροπή 400 Nm με 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (auto, comfort, dynamic, efficiency, individual) που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη και η απόλαυση μόλις αρχίζει.
Το νέο Audi A6 e-tron Concept έχει 800Nm ροπής και 700χλμ. αυτονομίας!
Το πιο σημαντικό. Μπορεί η ένδειξη “S3” να σε εξιτάρει κάθε φορά που αντικρύζεις τη σιλουέτα με τους 4 κύκλους που δεσπόζουν στην εντυπωσιακή μάσκα, χαμηλά στις πίσω πόρτες καθώς και στο καπό των αποσκευών, αλλά το αυτοκίνητο δεν θα αρνηθεί σε καμία περίπτωση να σου προσφέρει και τις καθημερινές υπηρεσίες του, στην αδιάφορη διαδρομή «σπίτι-γραφείο-σπίτι» ούτε θα σε ενοχλήσουν τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, καθώς πέρα από τις αθλητικές ειδήσεις που θα ακούτε στο Hi-Fi system της Αudi στον Over FM στους 104,9 (προσθέστε εκπομπές για το χρηματιστήριο και το αυτοκίνητο) η σκέψη σου συνεχώς ταξιδεύει πότε θα αφήσεις πίσω σου τα «στενά» της πόλης και να ξεχυθείς ανακαλύπτοντας τα όριά σου σαν οδηγός πίσω από το flat bottom τιμόνι με την ένδειξη “S”…
Εκεί είναι που το S3 φανερώνει τον πραγματικό του χαρακτήρα.
Κάθεσαι στην πολύ καλή θέση οδήγησης, με την επίσης πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και αφήνεις τη συμπαγή κατασκευή και το άκαμπτο πλαίσιο να σε οδηγήσει στο δρόμο της ευχαρίστησης, προδιαγράφοντας την τροχιά σου με σύμμαχο την τετρακίνηση.
Μάλιστα αναλόγως της πρόσφυσης στους μπροστινούς τροχούς μπορεί το ποσοστό ροπής να μεταφερθεί ακόμα και σε ποσοστό 100% στον πίσω άξονα, εκεί όπου η ανάρτηση αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους (γόνατα MacPherson για μπροστά) αλλά και την απόκριση του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου.
Έχεις και το σύστημα διεύθυνσης με 2 στροφές απ΄άκρη σε άκρη, φρένα που ξεπερνούν το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και αρχίζεις τα «ανεβοκατεβάσματα» με τα paddles που βρίσκονται στο τιμόνι, λαμβάνοντας κάθε στιγμή μια γερή δόση από σπορ χαρακτήρα, έχοντας και σαν επιπλέον θέα την ένδειξη στο κοντέρ με τα 330 χλμ./ώρα.
Και καθώς αναφερόμαστε σε χλμ. να θυμίσουμε ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 4.8 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων 183 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 65.360 ευρώ για ένα αυτοκίνητο με πολλά πρόσωπα που έχει σαν βάση το σπορ χαρακτήρα που σας αφήνει να βαρεθείτε ποτέ την οδήγηση…Η ευτυχία πίσω από το τιμόνι…