Τι υπάρχει για τη Hyundai μετά την ηλεκτροκίνηση; Το υδρογόνο.
Αυτή την εναλλακτική μορφή καυσίμου παρουσίασε κατά κάποιον τρόπο στην έκθεση H2 Mobility + Energy Show 2020 που πραγματοποιήθηκε στην Κορέα.
Εκεί οι επισκέπτες είδαν το HDC-6 Neptune Concept, ένα βαρέως τύπου φορτηγό κυψελών καυσίμου με υδρογόνο κλάσης 8, μια κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου, καθώς και ένα μοντέλο κλίμακας του οικοσυστήματος έξυπνης κινητικότητας.
Η Hyundai με το HDC-6 Neptune επεκτείνει τη θέση της στην υδρογονοκίνηση, γεγονός που αναδεικνύει το όραμα της εταιρείας για τη δημιουργία ενός φορτηγού κυψελών υδρογόνου μηδενικών εκπομπών ρύπων και την καινοτομία της για φιλικά προς το περιβάλλον επαγγελματικά οχήματα.
Η Hyundai σχεδιάζει να λανσάρει το όχημα αυτό μέσα στα επόμενα τρία έως τέσσερα χρόνια, αναπτύσσοντας ένα βελτιωμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υψηλότερης αντοχής και ισχύoς.
Μάλιστα υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ σχετικά με την καινοτόμο τεχνολογία κυψελών καυσίμου και την επέκταση της εφαρμογής της νωρίτερα αυτό το έτος, δεσμεύοντας να μοιραστεί την τεχνογνωσία της στον τομέα αυτό και να αποδείξει δεδομένα για την ανταγωνιστικότητα της ενέργειας υδρογόνου.Το H2 Mobility + Energy Show παρέχει μια ολοκληρωμένη ματιά στο παγκόσμιο βιομηχανικό οικοσύστημα υδρογόνου, από την παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου έως τη μεταφορά και την κινητικότητα. Η Hyundai σχεδιάζει να δημιουργήσει επιχειρηματικές ευκαιρίες και ζήτηση για συστήματα κυψελών καυσίμου μέσω αλληλεπιδράσεων με κυβερνητικούς αξιωματούχους και εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας, ενισχύοντας την ηγετική της θέση στην κινητικότητα με υδρογόνο.