Στην 11η γενιά του βρίσκεται πλέον το Honda Civic, το οποίο ακολουθώντας το «ρεύμα» της εποχής, διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης (αυτοφορτιζόμενο).
O λόγος για την υβριδική τεχνολογία e:HEV της ιαπωνικής εταιρείας, συνδυάζοντας δίλιτρο άμεσου ψεκασμού i-VTEC βενζινοκινητήρα 143 ίππων, δυο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης που κινεί τους εμπρός τροχούς.
Συνδυαστικά παράγει 184 ίππους και 315 Nm ροπής, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,8 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα. Η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου αναφέρει 4,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 108 γρ./χλμ.
Οι διαστάσεις του Civic σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο διαμορφώνονται στα 4.551 χλστ., 1.408 χλστ., 1.802 χλστ. και 2.734 χλστ. αντίστοιχα. Σχεδιαστικά διατηρεί το hatchback αμάξωμα και τις δυναμικές γραμμές του.
Παρατηρήστε επίσης το χαμηλότερο εμπρός καπό, τα Led φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, τη μετακίνηση των εμπρός κολόνων του παρμπρίζ προς τα πίσω, τους πλευρικούς καθρέπτες που ενσωματωθήκαν στις πόρτες και τους τροχούς των 17 ή 18 ιντσών.
Στο εσωτερικό συναντάμε σύστημα πολυμέσων Honda Connect με οθόνη αφής 9 ιντσών, το οποίο υποστηρίζει πλοήγηση καθώς και συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ή 10, 2 ιντσών, επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone, Bose ηχοσύστημα με 12 ηχεία και θύρες USB, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ βρίσκεται στα 415 λίτρα.
Το Civic διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Elegance, Sport και Advance με τιμές 41.500 ευρώ, 43.500 ευρώ και 47.700 ευρώ αντίστοιχα.