Στα αυτοκίνητα με συμβατικά καύσιμα, αν μείνουμε από μπαταρία μπορούμε να τα συνδέσουμε με κάποιο άλλο όχημα. Όπως φαίνεται, η ίδια διαδικασία θα μπορεί να ακολουθηθεί και στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Αυτό τουλάχιστον θέλησε να αποδείξει ο YouTuber με την ονομασία Bjorn Nyland. Ο Nyland είχε στα χέρια του ταυτόχρονα ένα Model 3 και ένα Honda e. Αυτό που παρατήρησε είναι ότι το ιαπωνικό μοντέλο προσφέρει κανονική πρίζα. Η ισχύς που μπορεί να υποστηρίξει είναι μέχρι 1.5 kW. Έτσι, σκέφτηκε να φορτίσει το Tesla, από την πρίζα του Honda.
Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησε καλώδιο με ικανότητα μεταφοράς ρεύματος μέγιστης έντασης 6 A. Το καλώδιο επελέγη ώστε η τελική ισχύς να μην ξεπεράσει τα 1.4 kW, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει μέχρι 1.5 kW.
Αναμενόμενα, η ταχύτητα φόρτισης δεν ήταν υψηλή. Συγκεκριμένα, δύο ώρες μετά την έναρξη της φόρτισης η μπαταρία του Honda e είχε πέσει από το 94%, στο 84%. Αυτό το ποσοστό αντιστοιχούσε σε φορτίο 2.9 kWh.
Από την άλλη, το ποσοστό φόρτιση του Model 3 είχε ανέβει από το 20.6%, στο 23.8%, με το φορτίο που προστέθηκε στις μπαταρίες να είναι 2.2 kWh.
Σίγουρα αυτός ο τρόπος φόρτισης δεν ενδείκνυται. Τα μειονεκτήματά του είναι πολλά με κυριότερο εκείνο της ταχύτητας φόρτισης. Ωστόσο, στο μέλλον θα αρχίσει να γίνεται εφικτή η φόρτιση μεταξύ των αυτοκινήτων.
Η Rivian, μία αμερικανική εταιρεία που αναπτύσσει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έχει ανακοινώσει ότι τα αυτοκίνητά της θα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Βέβαια, αποτελεί μεγάλο ερώτημα κατά πόσον αυτό θα είναι μία ρεαλιστική επιλογή ή μία λύση ανάγκης.