Η νέα έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρου και δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 109 ίππων.
Ως υβριδικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εκπομπές ρύπων αλλά και η κατανάλωση. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται σε 102 γρ./χλμ. και σε κατανάλωση 4.5 λίτρα/100 χλμ. στο Jazz e:HEV .
Όσο για την έκδοση Jazz e:HEV Crosstar οι αντίστοιχες τιμές σε ρύπους και κατανάλωση είναι 110 γρ./χλμ., και 4.8λίτρα/100 χλμ.
Το υβριδικό σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία προγράμματα οδήγησης:
- EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
- Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
- Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω συμπλέκτη.
Τα δύο πρώτα προγράμματα οδήγησης είναι για εντός των τειχών, ενώ όταν τα χλμ. αυξηθούν το λόγο έχει το τρίτο πρόγραμμα οδήγησης.
Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης όπως Adaptive Cruise Control και Lane Keep Assist System διατίθενται στάνταρ. Το ίδιο ισχύει και για το Road Departure Mitigation System, που εμποδίζει τον οδηγό να απομακρυνθεί από τη λωρίδα του, όταν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το όχημα περνά από μία ανιχνευμένη διαγράμμιση ή πλησιάζει το εξωτερικό άκρο ενός πεζοδρομίου ή άλλα οχήματα. Το Blind Spot Information, σε συνδυασμό με Cross Traffic Monitor παραμένει στάνταρ στις executive εκδόσεις.
Το σύστημα Intelligent Speed Limiter αναγνωρίζει πινακίδες με όρια ταχύτητας και ορίζει το όριο ταχύτητας. Εάν στην πινακίδα εμφανίζεται όριο ταχύτητας χαμηλότερο από την πραγματική ταχύτητα του αυτοκινήτου, μία ένδειξη στο ταμπλό αναβοσβήνει συνοδεία ενός προειδοποιητικού σήματος και το σύστημα σταδιακά μειώνει την ταχύτητα του οχήματος. Το νέο Jazz διαθέτει τώρα δέκα αερόσακους, μεταξύ των οποίων ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος. Αυτός ο πρωτοποριακός κεντρικός αερόσακος είναι ενσωματωμένος στο κέντρο της πλάτης του καθίσματος του οδηγού και εκτείνεται από την πλευρά του ατυχήματος, προστατεύοντας τα κεφάλια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα μπροστινά καθίσματα. Ετσι τα Magic Seats βρίσκονται και στο υβριδικό Jazz με 298 λίτρα χώρου αποσκευών.
Η λίστα με τις παραγγελίες για το υβριδικό Jazz άνοιξε στη χώρα μας και οι τιμές για τα δύο μοντέλα να διαμορφώνονται ως εξής. Για το Jazz e:HEV από 21.700 ευρώ και το Jazz e:HEV Crosstar από 29.000 ευρώ.