Οι εταιρίες Honda–Mitsubishi για να τονώσουν τη χαμηλή εικόνα τους που παρουσιάζουν στην αγορά καινούργιων αυτοκινήτων, τα δύο ιαπωνικά brands τα οποία διαθέτουν αξιόπιστα μοντέλα, έθεσαν σε ισχύ από τον περασμένο μήνα, ένα νέο χρηματοοικονομικό πρόγραμμα.
Οι αριθμοί όμως που λένε πάντα την αλήθεια, και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το νέο χρηματοοικονομικό πρόγραμμα των δύο εταιριών, δεν έχει πείσει ιδιαίτερα τους καταναλωτές, καθώς με 13.469 μονάδες που σημείωσαν οι ταξινομήσεις τον μήνα Απρίλιο, 5.031 πωλήσεις λιανικής, 8.438 εταιρικές πωλήσεις, η Μitsubishi ήταν στις 27η θέση με 62 αυτοκίνητα μεταξύ 43 brands που ταξινόμησαν αυτοκίνητα τον μήνα Απρίλιο στην ελληνική αγορά και η Honda στην 28η με 37 αυτοκίνητα.
Για τη Mitsubishi από τα 62 αυτοκίνητα, 6 μόνο μοντέλα ήταν λιανικής πώλησης και 56 εταιρικά, με το Space Star να έχει καταγράψει 44 γενικές ταξινομήσεις στον πίνακα, από τα οποία 39 εταιρικά.
Η Honda από τα 37 μοντέλα που ταξινομήθηκαν το μήνα Απρίλιο, τα 6 ήταν μόνο εταιρικά, και τα 31 λιανικών πωλήσεων, από τα οποία 24 ήταν το μοντέλο HR-V.
Χαμηλά λοιπόν τα νούμερα για δύο Ιαπωνικές εταιρίες, γνωστές για την ποιότητά τους και την αξιοπιστία των μοντέλων της, που σίγουρα οι θέσεις στο πολύ δύσκολο ράλι των πωλήσεων είναι πολύ πιο πάω στο ταμπλό.
Βέβαια στις πωλήσεις, τους αριθμούς τους διαμορφώνουν οι καταναλωτές με τις επιλογές τους, οι οποίες δείχνουν το τι προτιμούν και τι όχι.