Η Honda επιβεβαίωσε την άφιξη του νέου Prelude στην Ευρώπη, ενώ ανακοίνωσε και ένα τεχνολογικό του highlight.
Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική εταιρεία η έκτη γενιά του Prelude αναμένεται να κάνει απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο αρχές του 2026 με το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα e:HEV, το οποίο συνδυάζει θερμικό δίλιτρο κινητήρα κύκλου Atkinson με δυο ηλεκτρικά μοτέρ.
Προς το παρόν δεν ανακοινώνονται τεχνικά χαρακτηριστικά για το υβριδικό Prelude, όμως έγινε γνωστό ότι μαζί του θα κάνει ντεμπούτο η τεχνολογία Honda S+ Shift, η οποία στόχο έχει να ενισχύσει την απόλαυση της οδήγησης. Το Honda S+ Shift θα προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων, μάλλον κάτι αντίστοιχο με το σύστημα N e-Shift του Hyundai Ioniq 5 N.
H μορφή παραγωγής του Prelude είναι σχεδόν ίδια με αυτή του πρωτότυπου οχήματος που είχαμε δει πριν από μερικούς μήνες. Σχεδιαστικά το σπορ coupe μοντέλο δείχνει αρκετά ενδιαφέρον με μακρύ καπό, γραμμή οροφής που έχει έντονη κλίση προς τα πίσω, μαύρες 20αρες ζάντες, χωνευτές χειρολαβές θυρών και Led φωτιστικά σώματα, με τα πίσω να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Για την ιστορία να πούμε ότι το Prelude ήταν ένα δίπορτο σπορ coupe, το οποίο κατασκευάζονταν από το 1978 έως το 2001. Παράλληλα με το νέο Prelude η Honda γιορτάζει τα 25 χρόνια πρωτοποριακής έρευνας και ανάπτυξης υβριδικών συστημάτων, καθώς το 1999 παρουσίασε το Insight, ως το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη.
Σήμερα σε ολόκληρη τη γκάμα της (Jazz, Civic, HR-V, ZR-V, CR-V) είναι στάνταρ η υβριδική τεχνολογία e:HEV. Στόχος της Honda είναι όλες οι πωλήσεις νέων οχημάτων της μέχρι το 2040 να προέρχονται από αμιγώς ηλεκτροκίνητα και κυψελών καυσίμου υδρογόνου οχήματα.