Η πρεμιέρα του νέου HR-V πλησιάζει (έχει προγραμματιστεί για τις 18 Φεβρουαρίου) και η Honda κρατάει το ενδιαφέρον μας ζεστό. Με ποιο τρόπο;
Δημοσιεύοντας μερικές ακόμα τμηματικές φωτογραφίες από το επερχόμενο HR-V. Η ιαπωνική εταιρεία αυτή τη φορά μας βάζει στο εσωτερικό του νέου HR-V. Συγκεκριμένα μας δείχνει την κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, στην οποία βλέπουμε ότι ενσωματώνονται και φυσικά κουμπιά.
Παράλληλα εντοπίζουμε και ένα στρογγυλό περιστροφικό χειριστήριο. Επομένως αναμένεται βελτίωση σε επίπεδο εργονομίας. Στρογγυλά περιστροφικά χειριστήρια υπάρχουν επίσης για τον κλιματισμό. Στην οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων βλέπουμε ότι προβάλλεται το Apple CarPlay. Η απουσία καλωδίου υποδηλώνει την ασύρματη συνδεσιμότητα για τα iPhones.
Παρατηρήστε ακόμα το tweeter που υπάρχει σε κάποιο σημείο της καμπίνας και την πανοραμική γυάλινη οροφή. Υπενθυμίζουμε ότι πριν από μερικές εβδομάδες η Honda μας είχε δώσει μια γεύση από το πίσω τμήμα του HR-V.
Honda: Γιατί βάζει «μάσκα» στο φίλτρο αέρα καμπίνας;
Από πλευράς σχεδίασης είχαμε εντοπίσει την κεκλιμένη γραμμή της πίσω κολόνας, τη διακριτική αεροτομή οροφής και τα διαφοροποιημένα πίσω φωτιστικά σώματα. Το συμπέρασμα από όλες τις σχετικές φωτογραφίες είναι ότι το νέο HR-V θα έχει σημαντικές αλλαγές, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Σύμφωνα με την Honda το νέο HR-V θα διατίθεται στην Ευρώπη αποκλειστικά με το υβριδικό της σύστημα, ονόματι e:HEV. Αυτό απαρτίζεται από δύο συμπαγείς ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, με τον έναν να χρησιμοποιείται ως γεννήτρια, ένα βενζινοκινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου και από καινοτόμο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεχές μεταβλητό κιβώτιο μιας σχέσης (eCVT).
Το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda χρησιμοποιούν τα υφιστάμενα CR-V και Jazz. Το νέο HR-V μάλλον θα υιοθετήσει το ίδιο υβριδικό σύστημα με το CR-V, επομένως θα διαθέτει δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, δυο ηλεκτροκινητήρες, κιβώτιο μιας σχέσης και συνδυαστικά θα αποδίδει 184 ίππους.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής “Electric Vision” η Honda έχει θέσει ως στόχο να εξηλεκτρήσει όλη τη γκάμα των μοντέλων της στην Ευρώπη μέχρι το 2022.