Η Honda αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του νέου CR-V e:FCEV, το οποίο είναι υδρογονοκίνητο, αλλά με μια σημαντική διαφορά.
Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική εταιρεία η καινοτομία του έγκειται στο γεγονός ότι διαθέτει και επαναφορτιζόμενη μπαταρία. Επομένως μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αφού ο ανεφοδιασμός του με υδρογόνο δε θα είναι πάντα εύκολος, καθώς το δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου παραμένει περιορισμένο.
Η «ακτινογραφία» του νέου CR-V e:FCEV δείχνει ότι διαθέτει μπροστά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 175 ίππων και 310 Nm ροπής, καθώς και μπαταρία, χωρητικότητας 17,7 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 47 χλμ. Παράλληλα όμως φέρει δεξαμενή συμπιεσμένου υδρογόνου χωρητικότητας 4,3 κιλών (ο ανεφοδιασμός διαρκεί περίπου 3 λεπτά) που εξασφαλίζει επιπλέον αυτονομία 435 χιλιομέτρων.
Το σύστημα κυψελών καυσίμου αναπτύχθηκε σε συνεργασία της Honda με την General Motors, έχει διπλάσια αντοχή και το ένα τρίτο του κόστους κατασκευής, σε σύγκριση με το υδρογονοκίνητο Honda Clarity, το οποίο θα αντικαταστήσει έμμεσα το CR-V.
Σημειώνεται ακόμα ότι το νέο CR-V e:FCEV υποστηρίζει και λειτουργία αμφίδρομης φόρτισης, τροφοδοτώντας με ενέργεια π.χ εξωτερικές ηλεκτρικές συσκευές, εργαλεία ή εξοπλισμό κάμπινγκ.
Στο στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνεται οθόνη αφής 9 ιντσών, υποστηρίζοντας ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ηχοσύστημα Bose με 12 ηχεία, διζωνικός κλιματισμός, θερμαινόμενο τιμόνι και ασύρματη φόρτιση για smartphone.
Η παραγωγή του νέου CR-V e:FCEV θα πραγματοποιείται στο Μέρισβιλ του Οχάιο, στο Performance Manufacturing Center της Honda, ενώ θα διατίθεται στη Βόρεια Αμερική προς το τέλος του 2024 και στην Ιαπωνία.