Σε ανανέωση του Kona προχώρησε η Hyundai, κάνοντας στοχευμένες αλλαγές ώστε το crossover να παραμείνει σύγχρονο και ανταγωνιστικό.
Έτσι, η γενικότερη μορφή έχει μείνει ίδια. Στο εμπρός τμήμα οι διαφορές εντοπίζονται στα επανασχεδιασμένα LED φώτα ημέρας, στο νέο προφυλακτήρα, στην προστατευτική ποδιά και την ανανσχεδιασμένη γρίλια, η οποία είναι βαμμένη με μαύρο, καθώς και στα νέα φωτιστικά σώματα.
Κοιτάζοντας το ανανεωμένο Kona από πίσω εντοπίζουμε και εδώ νέα φωτιστικά σώματα. Ακόμα, ο προφυλακτήρας έχει ιδιαίτερη μορφή. Όσον αφορά τους τροχούς, οι διαθέσιμες διαστάσεις για τις ζάντες θα είναι στις 16, 17 και 18 ίντσες.
Αλλαγές υπάρχουν και στο πιο σπορτίφ, Kona N Line, οι οποίες περιλαμβάνουν νέα μάσκα και προφυλακτήρα μπροστά, τρεις μικρές εισαγωγές αέρα πάνω από τη γρίλια, αλλά και διαχύτη στο πίσω μέρος.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινάει με το σύνολο βενζίνης του 1.0 λίτρου, το οποίο αποδίδει 120 ίππους. Προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα και με το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που δεν έχει συμπλέκτη. Ονομάζεται iMT και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε πώς λειτουργεί. Αν δε συνδυαστεί με το ήπια υβριδικό σύστημα, μπορεί να επιλεγεί και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις, που έχει η εταιρεία. Μία ακόμα εναλλακτική αυτού του μοτέρ, είναι το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις. Σε αυτή την περίπτωση, προαιρετικά, μπορεί να τοποθετηθεί σύστημα τετρακίνησης.
Πιο ψηλά στην γκάμα υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 λίτρων που αποδίδει 136 ίππους. Το ήπια υβριδικό σύστημα μπορεί να τοποθετηθεί και εδώ. Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και το iMT των 6 σχέσεων. Και σε αυτή την περίπτωση υπάρχει η επιλογή για τετρακίνηση.
Στην κορυφή της γκάμας είναι ο T-GDI Smartstream των 1.6 λίτρων. Η ισχύς φτάνει τους 197 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις. Η τετρακίνηση αποτελεί επιλογή και εδώ.
Νέα είσοδος είναι το Kona Hybrid. Εδώ το κινητήριο σύνολο είναι ο βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων, όμως συνδυάζεται με κανονικό υβριδικό σύστημα, οπότε η ισχύς ανεβαίνει στους 140 ίππους. Η χωρητικότητα της μπαταρίας για το ηλεκτρικό μοτέρ είναι 1.56 kWh. Το κιβώτιο είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, όμως με 6 σχέσεις, ενώ η κίνηση πηγαίνει μόνο στον μπροστά άξονα.
Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό. Η οθόνη που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων έχει φτάσει τις 10.25 ίντσες. Ίδια διαγώνιο μπορεί να έχει και η οθόνη του infotainment. Στον εξοπλισμό έχει προστεθεί κρυφός φωτισμός και νέοι χρωματικοί συνδυασμοί.
Η άφιξη του ανανεωμένου Kona στις αντιπροσωπείες αναμένεται στο τέλος του έτους.
Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερες φωτρογραφίες του ανανεωμένου Kona, αλλά και του Kona N Line.