Η Hyundai αποκάλυψε την πολιτική έκδοση του αγωνιστικού Elantra N TCR, που αντιστέκεται στον εξηλεκτρισμό
To «απλό» Elantra N TCR μάλιστα εξοπλίζεται με θερμικό κινητήρα, τον γνωστό δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο που έχει τοποθετήθεί και σε άλλες Ν εκδόσεις, που αποδίδει για την περίσταση 275 ίππους.
Εκτός από τον κινητήρα, το Hyundai Elantra N ΤCR διατηρεί και την καθόλου διακριτική πίσω αεροτομή, έστω και είναι μικρότερη σε διαστάσεις από εκείνη του αγωνιστικού.
Hyundai Elantra N TCR: Στο δρόμο το 2025
H κορεάτικη εταιρεία αποκάλυψε ότι η νέα έκδοση του Elantra, θα κυκλοφορήσει αρχικά στη Ν. Κορέα, τον προσεχη Δεκέμβριο, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν το 2025, προκαλώντας ανυπομονησία στους οπαδούς των γρήγορων αυτοκινήτων, που ολοένα και σπανίζουν, ειδικά εκείνα με συμβατικό κινητήρα.
Εκτός από την ρυθμιζόμενη αεροτομή από ανθρακονήματα, που δεσπόζει στο πίσω μέρος, το Elantra N TCR ξεχωρίζει από τις μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος, που φιλοξενούν στο εσωτερικό τους το σύστημα φρένων της N Performance με τις κόκκινες δαγκάνες.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το τιμόνι από αλκαντάρα και τα σπορ καθίσματα της N Performance σε μπλε απόχρωση και με τα σχετκά λογότυπα N Performance.
H Hyundai δείχνει να τολμά σε έναν τομέα που άλλες εταιρείες έχουν σταματήσει να ασχολούνται, ενώ παράλληλα διαθέτει και ηλεκτρικά υψηλών επιδόσεων, όπως το Ioniq 5 N, χωρίς να ξεχνάμε φυσικά τη συμμετοχή της στο WRC με το i20 Rally 1