Η Hyundai δε σταματά την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσιάζοντας μια νέα τεχνολογία, η οποία υπόσχεται να φέρει επανάσταση.
Ο λόγος για το “Uni Wheel”, το οποίο μειώνει σημαντικά το μέγεθος των ηλεκτροκινητήρων, καθώς ενσωματώνει βασικά στοιχεία μέσα στον τροχό. Αναλυτικότερα, ο μειωτήρας κίνησης μετακομίζει στην πλήμνη του τροχού, επιτρέποντας την τοποθέτηση μικρότερων ηλεκτροκινητήρων και στους τέσσερις τροχούς, καθώς υπάρχει περισσότερος διαθέσιμος χώρος στα μετατρόχια.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι έχουμε δει σε αρκετά ηλεκτρικά supercars την ενσωμάτωση ηλεκτρικών μοτέρ σε κάθε τροχό, για μέγιστη ισχύ και πρόσφυση, όμως η επιλογή αυτή είναι αρκετά κοστοβόρα. Αντί λοιπόν για έναν ή δυο μεγάλους ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός ή πίσω άξονα, έχουμε τέσσερις μικρότερου μεγέθους.
Η καινοτομία του “Uni Wheel” είναι ότι ο κάθε ηλεκτροκινητήρας δεν τοποθετείται απευθείας στον τροχό αλλά συνδέεται με αυτόν, διατηρώντας όμως τα πλεονεκτήματα καλύτερης κατανομής του βάρους, μέγιστης πρόσφυσης, απόδοσης, ασφάλειας και αυτονομίας, ενώ παρέχεται χώρος για μεγαλύτερες μπαταρίες.
Παράλληλα η αρχιτεκτονική του “Uni Wheel” προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία στην αυξομείωση ύψους του οχήματος με χαμηλότερη επιλογή για καλύτερη αεροδυναμική στον αυτοκινητόδρομο και αύξηση της απόστασης από το έδαφος όταν χρειάζεται.
Σημειώνεται ότι το “Uni Wheel” προσαρμόζεται ώστε να χωράει σε τροχούς 4 ιντσών που τοποθετούνται σε ηλεκτρικά οχήματα μικροκινητικότητας ατόμων με κινητικά προβλήματα, αλλά και σε τροχούς έως 25 ιντσών, για μεγαλύτερα οχήματα, όπως αυτοκίνητα και SUV.
Η κορεάτικη εταιρεία έχει πραγματοποιήσει εντατικές δοκιμές για την ανθεκτικότητα του “Uni Wheel”, ενώ τα αποτελέσματα ήταν αρκετά αισιόδοξα. Προς το παρόν δε γνωρίζουμε πότε το “Uni Wheel” θα περάσει στην παραγωγή, όμως ήδη η Hyundai έχει εξασφαλίσει διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε βασικές αγορές, όπως η Κορέα, η Ευρώπη και οι Η.Π.Α.