Απόβαση στη χώρα μας κάνει η ναυαρχίδα της Hyundai στα SUV, το νέο Santa Fe, το οποίο έχει ανεβάσει ψηλότερα τον πήχη σε κάθε επίπεδο.
Για την ιστορία να πούμε ότι το Santa Fe ήταν το πρώτο SUV της Hyundai, ενώ στην Ευρώπη έχει σημειώσει σε 22 χρόνια πάνω από 450.000 πωλήσεις.
Οι αναλογίες του γίνονται πιο επιβλητικές με το μήκος που αυξήθηκε κατά 45 χλστ., φτάνοντας πλέον στα 4.830 χλστ. Το πλάτος βρίσκεται στα 1.900 χλστ., το ύψος στα 1.720 χλστ. (χωρίς ράγες οροφής) ή στα 1.770 χλστ. (με ράγες οροφής) και το μεταξόνιο στα 2.815 χλστ., εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα.
Hyundai Santa Fe: Σε νέα σχεδιαστικά μονοπάτια
Στο μπροστινό τμήμα συναντάμε το νέο λογότυπο της Hyundai, το ψηλό καπό και τα Led φώτα σχήματος “H”, τα οποία επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή φωτεινή μπάρα που επεκτείνεται στην πλατιά μάσκα.
Το προφίλ του Santa Fe αναδεικνύει την εκτεταμένη γραμμή της οροφής, την πιο τετραγωνισμένη καμπίνα, τις νέες ζάντες 21 ιντσών και τα τόξα των φτερών που έχουν οξυνθεί. Η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών έχει εντελώς κάθετο σχήμα, φιλοξενεί χαμηλά επίσης Led φώτα σε σχήμα “H”, αλλά και το όνομα του Santa Fe με κεφαλαία γράμματα.
Εντελώς διαφορετικό είναι και το σκηνικό στο εσωτερικό του νέου Santa Fe, ενώ η σχεδίαση δίνει έμφαση στις οριζόντιες και κάθετες γραμμές. Το σχήμα “H” βρίσκει επίσης πεδίο εφαρμογής στο ταμπλό και τους αεραγωγούς. Στα ενδότερα έχουν χρησιμοποιηθεί φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, όπως ανακυκλωμένα για τις επενδύσεις της οροφής και τις πλάτες των καθισμάτων.
Υπάρχουν δυο εφαπτόμενες οθόνες 12,3 ιντσών του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος πολυμέσων, head-up display και δυο επιφάνειες για ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων στη βάση της αιωρούμενης κεντρικής κονσόλας. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 621 λίτρα.
Το εξηλεκτρισμένο νέο Santa Fe χρησιμοποιεί plug-in υβριδικό σύστημα, με κινητήρα Gamma Turbo 1.6 λίτρων, αποδίδοντας συνδυαστικά 253 ίππους και 367 Nm ροπής, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,3 δευτ. και να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα το νέο Santa Fe εισάγει την ανάκτηση πέδησης με paddles και τον αναγεννητικό έλεγχο ευστάθειας (RSC) για βελτιωμένη οδηγική εμπειρία.
Στη χώρα μας το νέο Santa Fe διατίθεται αποκλειστικά ως επταθέσιο με το plug-in υβριδικό σύστημα, το οποίο συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η αρχική τιμή του, στην εξοπλιστική έκδοση Distinctive, διαμορφώνεται στα 62.290 ευρώ. Στα εξοπλιστικά επίπεδα Limited και Calligraphy, ορίζεται στα 66.290 ευρώ και 68.490 ευρώ αντίστοιχα.