H Ηyundai μπορεί να έχει μπει για τα καλά στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης, αλλά δε «ξεχνάει» τα μικρά μοντέλα της, όπως το i10 που πρόσφατα ανανεώθηκε.
Ένα από τα λίγα πλέον μοντέλα που στηρίζουν αυτήν την κατηγορία και απευθύνεται σε ένα πολύ μεγάλο κοινό, το οποίο τα αγοράζει σαν «δεύτερο» καθημερινό αυτοκίνητο, ή σαν δώρο στο μέλος της οικογένειας που πέτυχε στα ΑΕΙ ή το πρώτο αυτοκίνητο για νέους οδηγούς.
Hyundai: N Line όπως λέμε full extra
Το λευκό των φωτογραφιών είναι η πλούσια ανανεωμένη έκδοση, η N Line, που φέρει νέα χαρακτηριστική μάσκα, με φώτα ημέρας Led, προβολείς ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα, νέα διάταξη πίσω φώτων και ζάντες 16 ιντσών.
Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι ιδανικές για την πόλη, με μήκος/πλάτος/ύψος στα 3.670/1.680/1.480 χλστ. αντίστοιχα, με μεταξόνιο 2.425 χλστ. και 252 λίτρα χώρου αποσκευών.
Η έκδοση N Line υπογραμμίζεται από τις ενδείξεις στη μάσκα, τα logo μπροστινά φτερά, τις διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες στη μάσκα και στους προφυλακτήρες, καθώς και στη διπλή εξάτμιση στα δεξιά του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό η κόκκινη λεπτομέρεια στα καθίσματα «φωτίζει» το περιβάλλον, ενώ κόκκινες ραφές φέρει το ανατομικό τιμόνι Ν Line, και ασορτί πινελιές υπάρχουν στους αεραγωγούς, στην άκρη του ταμπλό.
Επίσης αγωνιστικό τόνο προσθέτουν τα αλουμινένια πεντάλ, ο επιλογέας με μεταλλικές λεπτομέρειες και την ένδειξη Ν.
Ηyundai: Ψηφιακό το ταμπλό στο i10 Ν Line
Το καντράν είναι ψηφιακό, με πίνακα οργάνων 4,2 ιντσών και δίπλα οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Στο εσωτερικό υπάρχουν θύρες φόρτισης και θήκες μικροαντικειμένων στη βάση της κονσόλας.
Η μια από τις εκδόσεις i10 N Line είναι διαθέσιμη με 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.2 λίτρων, απόδοσης 84 ίππων με ροπή 118 Nm, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Ωραίο μοτέρ, με πολύ καλή απόκριση, δεν «κρεμάει», με καλή αίσθηση του επιλογέα κατά τις αλλαγές.
Ευέλικτο, εύκολο στο χειρισμό, ελαφρύ βλέπετε αυτοκίνητο με βάρος γύρω στα 1.000 κιλά, με πολύ καλή ορατότητα, κάμερα οπισθοπορείας, και στάνταρ το πακέτο ασφαλείας Hyundai Smart Sense, όπου μεταξύ άλλων περιλαμβάνει, αναγνώριση πεζών και αναβατών δίκυκλων χάρη στο σύστημα υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης, σύστημα ενημέρωσης στον οδηγό μέσω της οθόνης ότι η πίσω πόρτα άνοιξε κατά λάθος όταν κινείται το αυτοκίνητο, και μια σειρά άλλων συστημάτων που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια.
Η μέση κατανάλωση που έδειξε το κομπιούτερ ήταν 5,4 λίτρα/100 χλμ. Η τελική ταχύτητα ανέχεται στα 171 χλμ./ώρα ενώ για την ιστορία και μόνο, γιατί σε ένα αυτοκίνητο που κινείται κυρίως εντός του αστικού ιστού, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα δεν έχει και τόσο «ενδιαφέρον» είναι 12,6 δευτ. και οι εκπομπές CO2 στα 125 γρ./χλμ.
Θα το ευχαριστηθείτε στην πόλη το πιο μικρό Hyundai. Γιατί δεν πρόκειται ποτέ να σας «στεναχωρήσει». Καλύπτει απόλυτα με στυλ, όταν μιλάμε για την N Line έκδοση, τις μετακινήσεις, και κυρίως οικονομικά.
Από 18.690 ευρώ.