Από τους φίλους της πόλης το πιο μικρό μοντέλο στη γκάμα της Hyundai, είναι το i10 που ειδικά στην έκδοση N Line όταν το οδηγείς σου «φτιάχνει» τη διάθεση.
O λόγος είναι οι διάφορες λεπτομέρειες στο εσωτερικό όπως οι κόκκινες ραφές στο εργονομικό τιμόνι, στον επιλογέα ταχυτήτων, στους αεραγωγούς, στα καθίσματα.
Η όλη εικόνα συμπληρώνεται από την οθόνη αφής 8 ιντσών συμβατή με Apple Car Play και Androit που αποτελεί σχεδιαστική προέκταση του καντράν.
Αυτά στο εσωτερικό.
Για το εξωτερικό, πέρα της διχρωμίας, το i10 N Line φέρει νέα μάσκα με το logo “N”, όπως και στα πλαϊνά φτερά, προφυλακτήρες με προβολείς ομίχλης, διπλή εξάτμιση και ζάντες 16 ιντσών.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 252 λίτρα καλύπτοντας τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ αντι ρεζέρβα υπάρχει κιτ ελαστικού.
Κινητήρας
Το πιο σπορτιφ μοντέλο της οικογένειας i10 κινείται με 3κύλινδο σύνολο ενός λίτρου turbo, απόδοσης 100 ίππων, με ροπή 172 Nm που στην κυριολεξία μεταμορφώνει το 3.675 χλστ. μήκους σε ένα «ατίθασο» φίλο της πόλης. Οι άλλες διαστάσεις σε πλάτος/ύψος/μεταξόνιο είναι 1.680 χλστ./1.483 χλστ./2.425 χλστ.
Με 5άρι μηχανικό κιβώτιο, το i10 N Line μοιάζει με σπινθήρα κάθε φορά που πατάς το γκάζι εντός των τειχών. Άμεση απόκριση, ευέλικτο, σε σωστή θέση ο επιλογέας, διαχειρίζοντας με στυλ το κυκλοφοριακό της πόλης αφού «τρυπώνει» και παρκάρει σχεδόν παντού. Δε θα σας κουράσει με τριγμούς ούτε από τα «χτυπήματα» της ανάρτησης στους γεμάτους κακοτεχνίες δρόμους της πόλης, ενώ η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα αποτελεί ένα συν διασχίζοντας τα στενά «σοκάκια»
Η μέση κατανάλωση που «έγραψε» στον πίνακα οργάνων ήταν 7.3 λίτρα/100 χλμ. αφού σε προδιαθέτει να είσαι συνεχώς με το πεντάλ γκαζιού βαθιά στο πάτωμα. Με πιο οικονομική οδήγηση θα δείτε τις τιμές να μειώνονται και να δείχνουν γύρω στα 6 λίτρα/100 χλμ.
Σε ο,τι αφορά τις άλλες επιδόσεις η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 185 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,5 δευτ. και οι εκπομπές βάση του πρωτόκολου WLTP 123 γρ./χλμ.
Ο σπορτίφ χαρακτήρας, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγού, οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες, η ευελιξία, αλλά και το turbo μοτεράκι κάνουν το i10 N Line μια ξεχωριστή παρουσία εντός των τειχών. Το μόνο που θα προσθέταμε είναι η ρεζέρβα καθώς υπάρχει χώρος κάτω την μοκέτα του πορτμπαγκαζ.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 17.490 ευρώ.