To νέο Hyundai i20 το έχετε ήδη γνωρίσει μέσα από τις αναρτήσεις του motori.gr.
Είναι ένα από τα καινούργια μοντέλα που περνάς ευχάριστα μαζί του και όποτε μας δίνεται η ευκαιρία «ξανακαθόμαστε» πίσω από το τιμόνι.
Ευκαιρίας δοθείσης ξανά λοιπόν στη θέση του οδηγού στο i20 με τον κινητήρα του αυτοκινήτου των φωτογραφιών να είναι ο 1.000άρης τρικύλινδρος, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Οι επιδόσεις που προσφέρει ο παραπάνω συνδυασμός είναι 10.4 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και 188 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.
Το εν λόγω σύνολο κρατάει χαμηλά την κατανάλωση. Συγκεκριμένα είδαμε 7.5 λίτρα ./100 χλμ. χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Αν οδηγήσετε οικονομικά θα δείτε την κατανάλωση να μειώνεται στα 6.5 λίτρα./100 χλμ.
Οδική συμπεριφορά
Τα νούμερα των επιδόσεων είναι περίπου αυτά που περιμένει κάποιος κοιτώντας την ισχύ, ωστόσο, αυτό που δεν περιμένει ο οδηγός είναι η συμπεριφορά του i20 στο δρόμο. Το μικρομεσαίο των Κορεατών απορροφά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες τω δρόμων χωρίς να γέρνει, αλλά το σημαντικότερα από όλα είναι ότι στρίβει αμεσότατα.
Συνοπτικά
Μόλις ο οδηγός γυρίσει το τιμόνι το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα χωρίς να “χαζεύει” προσφέροντας έτσι υψηλό δείκτη ασφάλειας στις μετακινήσεις.
Είναι φυσικά και το μοτεράκι μα την απόκριση του που σε αυτό βοηθάνε και οι σχέσεις του κιβωτίου.
Να αναφέρουμε ότι ο οδηγός έχει μπροστά του το ψηφιακό πίνακα οργάνων, με διαγώνιο 10.25 ιντσών ενώ αποτελεί συνέχεια η οθόνη του infotainment, έχοντας διαγώνιο 8 ιντσών. 352 τα λίτρα των αποσκευών ενώ οι χώροι για τέσσερα άτομα κρίνονται επαρκείς
Συνολικά το Hyundai i20 καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό των απαιτήσεων που έχει ο αγοραστής της κατηγορίας στη χώρα μας.
Κόστος
Η τιμή για την έκδοση με τους 100 ίππους ξεκινά από τα 15.890 ευρώ.