Σε μια εποχή όπου κερδίζει αυτός που μπορεί να συνδυάσει τα περισσότερα καλά σε ένα σύνολο, το νέο Hyundai i20, έχει τον πρώτο λόγο. Είναι Turbo, έχει όλη τη νέα τεχνολογία και κοστίζει από 14.290 ευρώ, προσφέροντας παράλληλα αξιόλογους χώρους. Ακόμη μια Value For Money επιλογή από τους Κορεάτες.
Ένα μοντέρνο μικρό με μεγάλους χώρους
Κινείσαι μέσα στην πόλη και θες κάτι μανιτζέβελο που να μην σε κουράζει σε παρκάρισμα και μποτιλιάρισμα; Παράλληλα χρειάζεται να βάλεις και ένα παιδικό κάθισμα στα πίσω καθίσματα; Μήπως ακόμη θες να πουλήσεις και ολίγον μούρη με όμορφη ζαντούλα και νέα φωτιστικά σώματα. Έχεις 3 στα 3 με το νέο Hyundai i20 που ξεχωρίζει στην αγορά με την πίσω φάσα των φωτιστικών σωμάτων του, την όμορφη ζάντα και την επιθετική εμπρός γρίλια που σου δείχνει ότι κομψότητα και αγριάδα ενώνονται εύκολα. Παράλληλα έχει παραπάνω από ικανοποιητικούς χώρους για 4 ενήλικες, με πορτ-παγκάζ στα 352 λίτρα και κιτ επισκευής ελαστικού.
Εσωτερικό με ψηφιακό πίνακα οργάνων και πολυλειτουργικό τιμόνι
Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα. Το νέο i20 έχει όλα τα στοιχεία που το βάζουν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του σήμερα. Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.25 ιντσών, οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό 8 ιντσών και πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Ό,τι μπορεί να χρειαστεί ένας σύγχρονος οδηγός, καλύπτεται τεχνολογικά από το Hyundai SmartSense, το οποίο διαθέτει μέχρι και ειδοποίηση πως το μπροστινό όχημα έχει ξεκινήσει την πορεία του, για όσους μπορεί να χαζεύουν (όχι το κινητό τους φυσικά….).
1.000άρι τούρμπο με 100 άλογα και μέση κατανάλωση 7.0λτ./100χλμ.
Η έκδοση δοκιμής αφορούσε τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων και 175 Nm ροπής. Ένα σύνολο που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν (υπάρχει και η επιλογή για 7-DCT), και καταφέρνει να βρει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε κατανάλωση και επιδόσεις. Κάτι που αποδεικνύουν και τα νούμερα όπως το 0-100 σε 10.4 δευτ., η τελική των 188χλμ./ώρα αλλά και η πολύ καλή μέση κατανάλωση στα 7.0λτ./100χλμ. Μπορεί να μην σε κολλάει στο κάθισμα το βύθισμα του τρίτου πεντάλ, όμως δεν είναι και αυτός ο λόγος της ύπαρξης του αυτοκινήτου. Ένα αυτοκίνητο που οδηγιέται εξαιρετικά εύκολα, με ελαφρύ τιμόνι και πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα.
Στον δρόμο, έχει τον χαρακτήρα του
Κάνοντας τα πρώτα μέτρα στην εθνική, καταλαβαίνεις πως η ηχομόνωση της καμπίνας είναι σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ παράλληλα εάν βρεις την αριστερή λωρίδα κενή, μπορεί πολύ εύκολα να ταξιδέψεις με 130χλμ./ώρα και χωρίς το παραμικρό άγχος. Η πληροφόρηση από το τιμόνι είναι αρκετά καλή, ενώ υπάρχουν και 2 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης Comfort και Sport. Παράλληλα η ανάρτηση (ΜακΦέρσον εμπρός/ημιάκαμπτος άξονας πίσω) είναι λίγο πιο σφιχτή, χωρίς αυτό να επιφέρει τραντάγματα όταν οι τροχοί περνούν πάνω από λακκούβες. Αυτό θα συμβεί μόνο σε έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης αποτρέπει το αμάξωμα να μην πάρει έντονες κλίσεις στις στροφές.
Εν κατακλείδι
Θα επιστρέψουμε σε αυτό που λέει ο τίτλος. Το νέο και τουρμπάτο i20 καλύπτει τις ανάγκες του 80% του αγοραστικού κοινού. Τόσο γκάζι όσο χρειάζεσαι, καλοί χώροι και όλες οι νέες τεχνολογίες., πάντα ντυμένα με μία πολύ καλή τιμή.