Εκεί στην έδρα της Hyundai Motorsport, στη Φρανκφούρτη, δεν περνάει ούτε μέρα χωρίς να υπάρχει ενημέρωση και προγραμματισμός που να αφορά το νέο i20 Rally2 καθώς ο Ιούλιος πλησιάζει.
Μπορεί να είμαστε εν μέσω πανδημίας, και το «αύριο» να δείχνει ακόμα θολό, όμως το i20 Rally2 «γράφει» χλμ. εξέλιξης στο κοντέρ, καθώς μετά από τα χιόνια της Φινλανδίας η ομάδα βρέθηκε στα χώματα της Σαρδηνίας.
Στο τιμόνι ο νεαρός Oliver Solberg, γιός του Peter παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι το 2003.
Οδηγοί
To i20 Rally2 ξεκίνησε την εξέλιξή του ο Tanak, στη συνέχεια κάθισε πίσω από το τιμόνι ο Breen και σειρά έχει ο Solberg.
Μόνο το κιβώτιο και η μετάδοση έχει διατηρηθεί από την προηγούμενη γενιά του i20 R5, καθώς σύμφωνα με τον Adamo δεν παρουσιάζει προβλήματα.
Όλα τα άλλα στο αυτοκίνητο είναι καινούργια αρχής γενομένης από το μοτέρ (turbo 1.6 λίτρων), αναρτήσεις, φρένα, κατανομή βάρους.
WRC, hybrid era: Περνάει στην επίθεση η M-Sport
Η ομάδα θέλει να προλάβει το χρόνο καθώς υπολογίζεται ότι στην καρδιά του καλοκαιριού, τον Ιούλιο, το i20 Rally2 θα πιστοποιηθεί με το Δελτίο Αναγνώρισης της FIA, που αποτελεί το διαβατήριο για τη συμμετοχή του αυτοκινήτου σε αγώνες.
Στόχος της Hyundai Motorsport είναι η Skoda με τα Fabia, ο πιο βασικός αντίπαλος, καθώς η Volkswagen που διέθετε το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, το Polo, αποχώρησε από το motorsport και οι εγκαταστάσεις του αγωνιστικού τμήματος έγιναν γραμμή παραγωγής για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Skoda βέβαια δεν «κάθισε» με σταυρωμένα χέρια και φέτος «έριξε» στους αγώνες την βελτιωμένη έκδοση του Fabia. Oι άλλοι αντίπαλοι του i20 Rally2 το Ford Fiesta που θέλει δουλειά ακόμα για να διεκδικήσει και το Citroen C3.
Eκτός από τους τρείς οδηγούς που αναφέραμε στις πιο πάνω γραμμές, στο πλαίσιο της εξέλιξης θα καθίσουν και άλλοι οδηγοί ενώ το επόμενο στάδιο σε ο,τι αφορά την εξέλιξη είναι η άσφαλτος.
Η εξέλιξη γίνεται με ελαστικά Pirelli καθώς από φέτος ο ιταλικός κολοσσός είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής όλων των ομάδων.