Στο Hyundai i30 η αναβάθμιση του ως μοντέλο είναι θεαματική. Αναπτύχθηκε σε ποιότητα, σχεδίαση, αλλά και τεχνολογία καθώς πλέον συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία.
Να ξεκινήσουμε διαφορετικά τονίζοντας ότι το πάντα τίμιο i30, γίνεται ακόμα πιο value for money ως υβριδικό με τις τιμές να ξεκινούν από 19.590 ευρώ
Πριν περάσουμε στα ενδότερα του μοντέλου, δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην πλέον κομψή και ανανεωμένη του εμφάνιση. Oλοκαίνουργια μάσκα και ενσωματωμένα φώτα σχήματος V, έκαναν αρκετό κόσμο να κοιτάξει το μοντέλο για δεύτερη και τρίτη φορά κατά την φωτογράφιση, με τα βλέμματα απορίας να κολλάνε στο 48V logo. Η αλήθεια είναι πως χωρίς να προκαλεί, ξεχειλίζει από κομψότητα ενώ ποιοτικά έχει πάρει τον ανήφορο, με μεγαλύτερη απόδειξη το εσωτερικό του διάκοσμο.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα αναβαθμισμένα υλικά είναι αυτά που σε πείθουν άμεσα
Και εάν το εξωτερικό σας αρέσει, πού να δείτε το εσωτερικό. Ένα εσωτερικό με νέο πρωταγωνιστή, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών ο οποίος ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Eco-Normal-Sport) αλλάζει χρώμα ενώ παρέχει πληροφορίες από την ροή ενέργειας, μέχρι το Hyundai Smart Sense. Τα μαλακά υλικά, ο τρόπος χρήσης των μπουτόν ακόμα και των θηκών για μικροαντικείμενα φλερτάρουν με πιο ακριβές κατηγορίες, με μοναδική θα λέγαμε παραφωνία την παραμονή της ίδιας οθόνης αφής για το infotainment που φαντάζει ξεπερασμένη σε σχέση με το νέο πίνακα οργάνων.
Από τα πιο ευρύχωρα μικρομεσαία της αγοράς
Οι διαστάσεις του μοντέλου παραμένουν αναλλοίωτες, άρα και οι πολύ καλοί προσφερόμενοι χώροι του. Με μήκος στα 4.340χλστ. και πίσω πλάτος στα 1.394χλστ. θα σηκώσει με άνεση τα βάρη μιας οικογένειας, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα αλλά και ένα ανεπηρέαστο από την μπαταρία πορτ-παγκάζ στα 395λίτρα.
Σε ο,τι αφορά τον κινητήρα, η υβριδική καρδιά είναι αυτή που αλλάζει τα δεδομένα προς… όφελος σου
Ο ήδη γνωστός 1.0 T–GDi κινητήρας συνεχίζει να αποδίδει 120 ίππους και 172 Nm ροπής, όμως αυτή τη φορά έχει ένα νέο σύμμαχο που του επιτρέπει και να επιταχύνει καλύτερα και να καίει λιγότερο. Η 48V μπαταρία που βρίσκεται στην θέση της ρεζέρβας, είναι ένας ασταμάτητος βοηθός που δίνει άλλη χάρη στο σύνολο, βοηθώντας στο να επιτευχθεί μία μέση κατανάλωση στα 7 λίτρα/100χλμ. προσφέροντας παράλληλα αρκετό νεύρο. Για την επιτάχυνση 0-100 χρειάζεται 11.2 δευτ. όμως σε συνδυασμό με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο, εντός της πόλης, όσο οδηγείτε, περισσότερο θα ξεκουράζεστε παρά θα κουράζεστε, ενώ κάθε φορά που θα φρενάρετε θα φορτίζεται και η μπαταρία.
Πώς τα πάει στον δρόμο;
Οδηγικά, η ποιότητα κύλισης του νέου i30 έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τη μπάρα. Η παρουσία του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων και οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις θα σας κάνουν να πάρετε πίσω το αίμα σας από κάθε λακκούβα που αποφεύγατε για χρόνια. Αυτό που ο οδηγός θα εκτιμήσει αμέσως είναι η αίσθηση και το βάρος του τιμονιού, το οποίο δίνει καλή πληροφόρηση και προσφέρει όμορφη αίσθηση. Αποκορύφωμα της ξέγνοιαστης οδήγησης που λανσάρει το νέο i30 φυσικά τα ατελείωτα συστήματα ασφαλείας που έχουν αναπτύξει οι Κορεάτες.
Εν κατακλείδι
Σπάζοντας το φράγμα των 20.000 ευρώ, καταφέρνει και να ρίξει την κατανάλωση, να επιταχύνει γρηγορότερα και να αναβαθμιστεί με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Εάν αυτό δεν είναι ένα άκρως επιτυχημένο facelift τότε ποιο είναι;Οι Κορεάτες έχουν πάρει φόρα και δεν τους σταματά κανείς.