H Hyundai αποκάλυψε πλήρως στη Διεθνή Έκθεση Κινητικότητας της Μπούσαν στην Κορέα, το νέο Inster.
Είχαν προηγηθεί στις αρχές του μήνα ορισμένες teaser φωτογραφίες, οι οποίες μας έδειχναν το νέο μικρότερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Hyundai. Το νέο Inster βασίζεται στο Casper το οποίο λανσαρίστηκε το 2021 στην Κορέα, αποκλειστικά ως βενζινοκίνητο. Σημειώνεται όμως ότι διαθέτει εκτεταμένο αμάξωμα και μεταξόνιο για να προσφέρει περισσότερο εσωτερικό χώρο και πιο στιβαρή παρουσία στο δρόμο.
Μιλώντας με αριθμούς, το μήκος, το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο του βρίσκονται στα 3.825 χλστ., 1.610 χλστ., 1.575 χλστ. και 2.580 χλστ. αντίστοιχα, με την Hyundai να κατατάσσει το νέο Inster στην κατηγορία Α. Τονίζεται ακόμα πόσο ευέλικτο είναι μέσα στην πόλη και άνετο στο παρκάρισμα, χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις.
Σχεδιαστικά έχει στοιχεία από crossover, όπως τα τετραγωνισμένα και τονισμένα του φτερά, το μαύρο πλαστικό περιμετρικά του αμαξώματος, τις αλουμινένιες ποδιές εμπρός-πίσω, τις ράγες οροφής, τις «κρυφές» πίσω χειρολαβές των θυρών και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες.
Παρατηρήστε ακόμα τα στρογγυλά Led φώτα ημέρας χαμηλά στους προφυλακτήρες, τα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά pixel, το όνομα Inster που αναγράφεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ πατάει σε σιδερένιους τροχούς 15 ιντσών, σε ζάντες αλουμινίου 15 ή 17 ιντσών, ανάλογα με το εξοπλιστικό επίπεδο.
Η παλέτα για το αμάξωμα του νέου Inster περιλαμβάνει 9 αποχρώσεις (Atlas White, Tomboy Khaki, Bijarim Khaki Matte, Unbleached Ivory, Sienna Orange Metallic, Aero Silver Matte, Dusk Blue Matte, Buttercream Yellow Pearl, Abyss Black Pearl), ενώ υπάρχει και δυνατότητα διχρωμίας με μαύρη οροφή.
Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ ίδιο μέγεθος έχει και η κεντρική οθόνη αφής. Τα ένθετα στα πάνελ των θυρών μπορούν να προσαρμοστούν χρωματικά, υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για smartphone, Led ατμοσφαιρικού φωτισμού 64 αποχρώσεων, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και θερμαινόμενο τιμόνι. Όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού για περισσότερη ευελιξία, ενώ τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα.
Στα ενδότερα έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμα υλικά, όπως μαύρη γυαλιστερή ανακυκλωμένη βαφή, η οποία αντικαθιστά τη μαύρη χρωστική ουσία και υλικά που προέρχονται από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια και ζαχαροκάλαμο.
Hyundai Inster: Μπαταρία, αυτονομία, φόρτιση
Η στάνταρ μπαταρία του νέου Inster έχει χωρητικότητα 42 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 97 ίππους (71.1 kW), ενώ υπάρχει και μεγαλύτερη μπαταρία 49 kWh (Long-Range) με ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων (84.5 kW). Σε κάθε περίπτωση η ροπή βρίσκεται στα 147 Nm. Με τη μεγαλύτερη μπαταρία το νέο Inster υπόσχεται αυτονομία 355 χλμ. και μέση κατανάλωση ενέργειας 15.3 kWh/100 χλμ. (μετρήσεις WLTP).
Από ταχυφορτιστή DC 120 kW η μπαταρία φτάνει από 10-80% σε περίπου 30 λεπτά. Στάνταρ είναι ο ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW, ενώ διατίθεται σύστημα θέρμανσης μπαταρίας και αντλία θερμότητας υψηλής απόδοσης. Χάρη στη λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) παρέχει ισχύ σε εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός.
Το νέο Inster θα λανσαριστεί πρώτα αυτό το καλοκαίρι στην Κορέα, ενώ θα ακολουθήσει η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικός. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Inster θα κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ, με την Hyundai να ακολουθεί τον ανταγωνισμό στην προσπάθεια να καταστεί η ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή στην Ευρώπη.