H Hyundai παρουσιάζει το ανανεωμένο i30, το οποίο δέχτηκε ορισμένες αισθητικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις.
Για την ιστορία να πούμε ότι το i30 λανσαρίστηκε πρώτη φορά το 2017, ενώ βρίσκεται στην τρίτη γενιά του. Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία οι αλλαγές αφορούν το i30 με hatchback, fastback και station wagon αμάξωμα.
Hyundai i30: Διακριτικές επεμβάσεις
Παρατηρώντας την όψη του ανανεωμένου i30 διαπιστώνουμε ότι έχει επανασχεδιαστεί η γρίλια της μάσκας, η εισαγωγή αέρα κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας και τα περιβλήματα των προβολέων ομίχλης. Στο πίσω τμήμα τώρα των ανανεωμένων i30 hatchback και station wagon το ένθετο χρωμίου στον προφυλακτήρα έχει πιο αιχμηρή γραμμή.
Σημειώνεται ακόμα ότι τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα είναι πλέον στάνταρ τεχνολογίας Led, ενώ προστέθηκαν ζάντες νέας σχεδίασης 16 ιντσών. Η παλέτα για το αμάξωμα του ανανεωμένου i30 περιλαμβάνει πλέον δώδεκα αποχρώσεις, εκ των οποίων οι επτά είναι καινούργιες.
Hyundai i30: Εσωτερικές αλλαγές
Συνεχίζουμε την εξερεύνηση στο εσωτερικό του ανανεωμένου i30, όπου έχει εφαρμοστεί μια ειδική βαφή στο ταμπλό για να είναι και πιο λείο στην αφή, ενώ στη βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχει μαύρο γυαλιστερό διακοσμητικό ένθετο. Τα καθίσματα μπορεί να είναι από μαύρο ύφασμα, ύφασμα και δέρμα, μόνο δέρμα ή σουέτ και δέρμα. Στάνταρ είναι η ενσωματωμένη LCD πολλαπλών ενδείξεων οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων και προαιρετικός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών.
Υπάρχουν συνολικά τρεις θύρες USB-C για τους εμπρός και πίσω επιβάτες, LED φως στην καμπίνα και στο πορτμπαγκάζ για καλύτερο φωτισμό, ενώ οι χάρτες του συστήματος πλοήγησης ενημερώνονται ασύρματα (OTA).
Hyundai i30: Περισσότερα συστήματα ασφαλείας
To πακέτο “Hyundai Smart Sense” με τα συστήματα ασφαλείας του ανανεωμένου i30 περιλαμβάνει το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) που βοηθά στον εντοπισμό και την αποφυγή εμπρόσθιων συγκρούσεων, το Lane Following Assist (LFA) που διατηρεί το όχημα εντός της λωρίδας κυκλοφορίας και το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) που ενημερώνει τον οδηγό με ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις όταν υπερβαίνει το όριο ταχύτητας.
Παράλληλα το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA) υπενθυμίζει στον οδηγό να ελέγξει τα πίσω καθίσματα πριν αποβιβαστεί, για να βεβαιωθεί ότι δεν έχει ξεχάσει παιδί ή αντικείμενα αξίας. Προαιρετικά το σύστημα FCA μπορεί να ενισχυθεί με τη λειτουργία Junction Turning για προστασία από σύγκρουση όταν το όχημα στρίβει αριστερά σε διασταυρώσεις. Ένα ακόμα προαιρετικό σύστημα ασφαλείας, είναι το Highway Driving Assist (HDA) 1.5, που διατηρεί το όχημα εντός της λωρίδας κυκλοφορίας και την απόσταση από το προπορευόμενο αυξομειώνοντας την ταχύτητα, ανάλογα με το τοπικό όριο και τις επερχόμενες στροφές του δρόμου.
Hyundai i30: Η έκδοση N Line
Η σπορτίφ έκδοση N Line του i30 παραμένει στο πόστο της, ενώ έχει δεχτεί ορισμένες διακριτικές αλλαγές. Συγκεκριμένα, η γρίλια της μάσκας έχει νέο πλέγμα, σκούρο μεταλλικό ένθετο έχει προστεθεί στις εισαγωγές αέρα του μπροστινού προφυλακτήρα και στα πλευρικά μαρσπιέ. Επίσης νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες 17 ή 18 ιντσών. Στα ενδότερα συναντάμε τριπλές οριζόντιες γραμμές σε κόκκινο χρώμα στα καθίσματα από δέρμα και σουέτ.
Hyundai i30: Γκάμα κινητήρων
Η Hyundai δεν αναφέρει αλλαγές στη γκάμα κινητήρων, επομένως μάλλον θα διατηρηθούν οι υφιστάμενοι βενζίνης 1.0 και 1.5 λίτρων, απόδοσης 120 και 110 ίππων αντίστοιχα, ενώ αμφότεροι μπορούν να συνδυαστούν με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (160 ίπποι για τον 1.5 σε αυτήν την περίπτωση).
Η παραγωγή του ανανεωμένου i30 αναμένεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο στο εργοστάσιο της Hyundai που βρίσκεται στο Nosovice της Τσεχίας.