Ήταν τον περασμένο Δεκέμβριο όταν η Hyundai μας σύστησε το νέο Kona, χωρίς όμως να αποκαλύψει τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Σήμερα η κορεάτικη εταιρεία μας έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, η οποία αποτέλεσε τη βάση για την ανάπτυξη του νέου Κοna. Διευκρινίζεται όμως ότι το Kona θα συνεχίσει να προσφέρεται ως υβριδικό, αλλά και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, διαθέτοντας μια πληρέστατη γκάμα.
Το νέο Kona Electric θα έχει μεγαλύτερο κατά 150 χλστ. μήκος φτάνοντας στα 4.355 χλστ. (στην σπορτίφ έκδοση N Line 4.385 χλστ.), πλάτος αυξημένο 25 χλστ. στα 1.825 χλστ. και ύψος 1.575 χλστ., ενώ το μεταξόνιο επεκτάθηκε 60 χλστ. στα 2.660 χλστ.
Η ρηξικέλευθη εξωτερική εικόνα του Kona ήταν αυτή που το έκανε να ξεχωρίσει όταν πρωτοεμφανίστηκε και για αυτό το λόγο στη δεύτερη γενιά του φρόντισε να παίξει ακόμα καλύτερα το δυνατό του «χαρτί». Το ντιζάιν του χαρακτηρίζεται φουτουριστικό, αλλά όχι παρακινδυνευμένο, ενώ μικρές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις υπάρχουν ανάλογα με την εκάστοτε έκδοση.
Σημείο αναφοράς αποτελεί η λεπτή φωτεινή μπάρα (Seamless Horizon Lamp) στο χείλος τους εμπρός καπό και στο πίσω τμήμα, η οποία στην ηλεκτρική έκδοση έχει μοτίβο παραμετρικών εικονοστοιχείων (Parametric Pixels).
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό, το οποίο περιγράφεται οδηγοκεντρικό και πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ οι επιρροές από το Ioniq 5 είναι εμφανείς. Υπάρχουν δυο οθόνες 12,3 ιντσών που εφάπτονται, για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Το πορτμπαγκάζ του νέου Kona Electric έχει χωρητικότητα 466 λίτρων, ενώ κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 27 λίτρων.
Οι δυο εκδοχές του νέου Kona Electic αφορούν την Standard Range και Long Range. Η πρώτη χρησιμοποιεί μπαταρία χωρητικότητας 48,4 kWh, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας της παράγει 156 ίππους και 255 Nm ροπής. Συνεχίζουμε με την Long Range, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 65,4 kWh, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας εδώ αποδίδει 218 ίππους και 255 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του Kona Electric προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμες, ενώ σχετικά με την αυτονομία ξέρουμε ότι θα φτάνει μέχρι τα 490 χλμ.
Χάρη στην τεχνολογία των 400V η φόρτιση της μπαταρίας από ταχυφορτιστή φτάνει 10-80% εντός 41 λεπτών. Στη φαρέτρα του νέου Kona Electric περιλαμβάνεται λειτουργία αμφίδρομης φόρτισης Vehicle-to-Load (V2L), οδήγηση με ένα πεντάλ (i-PEDAL), συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,27, ενημερώσεις λογισμικού Over-the-Air (OTA), Head-up Display, έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας και πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων ασφαλείας.