Aυτό είναι το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai που προορίζεται για ομάδες και ιδιώτες. Στην ουσία πρόκειται για το νέο i20 R5 που η νέα ονομασία του πλέον βάση των κανονισμών είναι Rally2.
Το i20 Ν Rally 2 είναι βασισμένο στο νέο i20 και η Hyundai Μotorsport έβαλε πάνω του όλη την 5ετή τεχνογνωσία που απέκτησε από το πρώτης γενιάς i20 R5.Το αυτοκίνητο φέρει νέα όλα τα εξαρτήματα, εκτός από το 5 σχέσεων σειριακό κιβώτιο της Sadev που βάση κανονισμών είναι το κιβώτιο με το οποίο «τρέχουν» όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Νέα είναι και ο κινητήρας 1.6 turbo όπως και οι αναρτήσεις με την εξέλιξη του αυτοκινήτου να έχει ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2020.Οι γνώστες όμως το πρώτο πράγμα που εστίασαν ήταν στο μεταξόνιο, καθώς αυτό είναι που δίνει ένα προβάδισμα στα «πατημένα» κομμάτια αλλά και στις γρήγορε στροφές των Ειδικών Διαδρομών.
Το μεταξόνιο στο i20 είναι 2.508 χλστ. Κάνοντας λοιπόν μια σύγκριση με τους αντιπάλους παρατηρούμε ότι έχει το πιο μακρύ. Και να το φανερώνουν οι αριθμοί.
Skoda Fabia 2.470 χλστ.
Ford Fiesta 2.493 χλστ.
Citroen C3 2.540 χλστ.
Peugeot 208 2.540 χλστ.
Volkswagen Polo 2.551 χλστ.
Hyundai i20 2.580 χλστ.
Προς το τέλος του μήνα θα ξεκινήσει ένα εκτενές πρόγραμμα δοκιμών και εξέλιξης με τις πρώτες παραλαβές να είναι προγραμματισμένες για το καλοκαίρι του 2021.