Πολλά τα σενάρια για το ποιος θα οδηγήσει το ένα από τα τρία Hyundai i20 Rally1 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2023.
Τα σενάρια και οι συνδυασμοί δίνουν και παίρνουν μετά το τέλος της συνεργασίας με τον Όλιβερ Σόλμπεργκ, που δε θα οδηγήσει για την ομάδα στα δύο τελευταία ράλι, σε Ισπανία και Ιαπωνία.
Ο Σόρδο θα είναι αυτός, ο οποίος μάλλον άλλαξε γνώμη στο ο,τι θα κρεμάσει φόρμα και κράνος στο τέλος της φετινής χρονιάς.
Η Hyundai Motorsport μάλλον του άλλαξε τη γνώμη και μάλλον ο Ισπανός που τερμάτισε τρίτος στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, πίσω από Νεβίλ και Τάνακ, θα είναι ενεργός και το 2023 συμμετέχοντας στους μισούς αγώνες του πρωταθλήματος.
Τους άλλου μισούς -σύμφωνα πάντα με πληροφορίες- θα τους κάνει ο Αντρέας Μίκεσλεν, γνώριμος στο στρατόπεδο της Hyundai Motorsport.
Εάν οι πληροφορίες αληθεύουν, σκεφτείτε τι δελεαστική πρόταση εκαναν οι Κορεάτες στον Μίκεσλεν, ο οποίος αποχωρεί από τη Skoda Motorsport που ετοιμάζει το νέο Fabia Rally2, το οποίο έκανε μεν δοκιμές στη χώρα μας, αλλά δεν είναι έτοιμο δε…
Από την άλλη, όσο και «πύραυλος» να είναι το νέο Fabia, συμμετέχει στην κατηγορία Rally2, και όχι στην top που είναι τα εργοστασιακά Rally1 που φέρουν υβριδική τεχνολογία.
Γιατί όπως και να το κάνουμε άλλη η αίγλη να οδηγείς Rally1 και άλλο Rally2, ακόμα και για τον Μίκεσλεν που είναι ο καλύτερος σε αυτήν την κατηγορία.
Ετσι η Hyundai Motorsport κάνει το “γάμο” που ήθελε, ένα τρίτο έμπειρο πλήρωμα για να πλαισιώσει τους Νεβίλ και Τάνακ. Μπορεί να υπάρχει τρομερή παραφιλολογία για την αποχώρηση του Τάνακ, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν οτι και το 2023 θα είναι στην ίδια ομάδα
Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν…
Διαβάστε ακόμα