Και μετά την ανακοίνωση της Hyundai Motorsport ότι ο Σόλμπεργκ δεν θα είναι στην ομάδα το 2023, άρχισαν τα σενάρια για το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του.
Το ότι δεν επενδύει στο μέλλον η Hyundai Motorsport και δεν ανανεώνει με τον 21ετών Όλιβερ μπορεί να σημαίνει και κάτι.
Μπορεί η συμμετοχή της στο WRC να έχει συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα και αυτό γιατί εμμέσως πλην σαφώς έχει «ρίξει» την είδηση ότι την ενδιαφέρει η νίκη στις 24Ώρες του ΛεΜαν και ίσως να μην είναι σε θέση να υποστηρίξει τη συμμετοχή της και στους δύο θεσμούς ή να μην θέλει.
«Αδειάζει» λοιπόν το bucket του τρίτου αυτοκινήτου, καθώς ο Σόλμπεργκ με τον Σόρδο μοιράζονταν το i20 Rally1 με τον Ισπανό να κρεμάει κράνος και φόρμα στο τέλος της χρονιάς (να του αλλάξουν την απόφαση οι Κορεάτες;) .
Τα σενάρια «δείχνουν» τον Σούνινεν. Ο Φινλανδός που ανήκει στην ομάδα καθώς «τρέχει» με τα WRC2 μπορεί να μην έχει οδηγήσει τα νέας γενιάς Rally1, αλλά έχει εμπειρία από τα top της κατηγορίας καθώς ήταν εργοστασιακός οδηγός της Ford M-Sport.
Κάλλιστα θα μπορούσε να προβιβαστεί και να κάνει τους μισούς αγώνες με το i20 Rally1.
Τους άλλους μισούς; Δεν αποκλείεται να επιστρέψει ο Μπριν μετά από μια όχι και τόσο καλή χρονιά στη Ford M-Sport. Με τo Hyundai i20 WRC έκανε καλούς αγώνες το 2021.
Σουνίνεν και Μπριν είναι ένας καλός και έμπειρος συνδυασμός για το τρίτο i20 Rally1.
Tι «άλλο» μπορεί να υπάρχει; Ο Μίκελσεν; Ξεχωριστή προσωπικότητα ο Νορβηγός. Έχει εμπειρία ο 33χρονος Αντρέας, αλλά δείχνει ότι στη Skoda έχει βρει καλό λιμάνι…, ενώ ο Πάντον μπορεί να κέρδισε το WRC2 στην πατρίδα του (Νέα Ζηλανδία) αλλά πλέον έχει κάνει τον κύκλο του για πρώτο βιολί.
Εκτός εάν η Hyundai Motorsport κάνει την έκπληξη και φέρει άλλον νεαρό και ταλαντούχο οδηγό στην ομάδα, όπως ο Λίντχολμ.
Εν αναμονή λοιπόν, καθώς μπορεί η Hyundai να ψάχνει οδηγό, αλλά είναι και η Ford M-Sport που θέλει να δείξει το 2023 ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο, από αυτό του 2022. Προς το παρόν καθώς ουδείς γνωρίζει τι εκπλήξεις μπορούν να γίνουν στα δύο τελευταία ράλι σε Ισπανία και Ιαπωνία καθώς ο τίτλος των οδηγών έχει κριθεί (Ροβάνπερα) και η Toyota φλερτάρει με τον κατασκευαστών.