Ο Τιερί Νεβίλ, που από το 2014 οδηγεί για τη Hyundai Motorsport στην κορυφαία κατηγορία του WRC, έριξε μια βόμβα.
Ο Βέλγος άφησε να εννοηθεί ότι το 2024 μπορεί να είναι η τελευταία του χρονιά στο WRC, καθώς από το 2025 οι κανονισμοί «θέλουν» το τέλος της υβριδικής τεχνολογίας από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, καθώς και μείωση των αεροδυναμικών βοηθημάτων.
Γιατί άραγε ο 35χρονος Τιερί «έριξε» αυτή τη βόμβα, τη στιγμή που προηγείται στη βαθμολογία των οδηγών, έχοντας κερδίσει στην πρεμιέρα, το ράλι Μόντε Κάρλο, κάνοντας επιβλητική εμφάνιση.
Hyundai: Μήπως λοιπόν είναι ένα μήνυμα από τη ομάδα
Οτι η παρουσία της στο WRC έχει ημερομηνία λήξης, βλέποντας ότι στο WRC δεν έρχονται άλλοι κατασκευαστές, και ότι η μονομαχία μεταξύ των δύο (με την Toyota δηλαδή, καθώς στη Ford M-Sport είναι γνωστό ότι φέτος είναι περιορισμένος ο οικονομικός προϋπολογισμός) δεν φέρνει τα αναμενόμενα.
Και μπροστά στις «μικρές» αλλαγές για τον επόμενο χρόνο στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, και των εντελώς νέων από το 2026, μήπως η Hyundai, που πολλές φορές έχει τοποθετηθεί για την μη είσοδο νέων κατασκευαστών στο WRC, σκέπτεται να ακολουθήσει άλλα «μονοπάτια».
Hyundai: Και στο βάθος ίσως το WEC
Αυτό του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (WEC), καθώς η Hyundai «ειρήσθω εν παρόδω» έχει αφήσει να εννοηθεί ότι την ενδιαφέρει η παρουσία της στις 24 Ώρες του Λε Μαν.
Και αν συγκρίνουμε τις εταιρίες που συμμετέχουν φέτος στο WEC, δεν έχουν καμία σχέση με αυτές του WRC.
Στο WEC, συμμετέχουν οι εταιρίες Cadillac, Porsche, Toyota, Isotta Franchini, Hertz (με αυτοκίνητο Porsche) ΒΜW, Alpine, Ferrari, Lamborghini, AF Corse (Ferrari το αυτοκίνητο) Proton (Porsche) και Peugeot, ενώ πολλά ακούγονται και για την επιστροφή της Alfa Romeo.
Μπορεί να είναι έτσι, αλλά μπορεί και να μην είναι και να είναι απλώς η τοποθέτηση του Νεβίλ.
Αλλά επειδή ο Βέλγος είναι το πρώτο βιολί στη ορχήστρα της Hyundai Motorsport, τίποτα δεν αποκλείεται και απαντήσεις θα δοθούν «εν ευθέτω χρόνω».