Η Hyundai τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει αλματώδη πρόοδο, καθώς τα μοντέλα της εξελίσσονται διαρκώς προς το καλύτερο, σε κάθε τομέα.
Η κορεάτικη εταιρεία εκτός από την αξιοπιστία, διακρίνεται πλέον για το ντιζάιν, τους αποδοτικούς κινητήρες, την ηλεκτροκίνηση και τα συστήματα ασφαλείας. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Hyundai στη Βρετανία με τη συμμετοχή 500 οδηγών, διαπιστώθηκε ότι δεν είναι όλοι έτοιμοι να αποδεχτούν και να κάνουν χρήση των τεχνολογιών που προσφέρει.
Το αποτέλεσμα είναι ένα μέρος της τεχνολογίας στα σύγχρονα αυτοκίνητα να παραμένει ανεκμετάλλευτη από τους ιδιοκτήτες. Για παράδειγμα, το 65% δήλωσε ότι δε χρησιμοποιεί τις φωνητικές εντολές, το 57% δεν ενεργοποιεί τα θερμαινόμενα καθίσματα και το 44% δεν κάνει χρήση της εξ αποστάσεως ενεργοποίησης του κινητήρα. Διαπιστώθηκε ακόμα ότι το 68% αισθάνονται μπερδεμένοι με τις πολλές δυνατότητες των οχημάτων τους, ενώ το 40% παραδέχτηκε ότι δε αξιοποιεί στο μέγιστο την προσφερόμενη τεχνολογία.
H Hyundai αναζητά τις αιτίες
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης, ότι σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα η διείσδυση της τεχνολογίας σε άλλα προϊόντα είναι πιο εύκολη. Το 78% των οδηγών αισθάνονται πιο άνετα με την τεχνολογία στα κινητά τους τηλέφωνα, το 78% με τις τηλεοράσεις και το 67% με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Γιατί όμως η τεχνολογία στα αυτοκίνητα δεν είναι εξίσου κατανοητή;
Το 55% απάντησε ότι ο λόγος είναι η πλήρη άγνοια για τις προσφερόμενες δυνατότητες και το 31% μίλησε για έλλειψη αυτοπεποίθησης στη σωστή χρήση της τεχνολογίας. Μάλιστα το 55% ανακάλυψε μέρος της προσφερόμενης τεχνολογίας έξι μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου! Υπάρχει βέβαια και ο παράγοντας ηλικία για την εξοικείωση με την τεχνολογία.
Oι οδηγοί κάτω των 30 ετών χρησιμοποιούν πιο τακτικά την τεχνολογία του αυτοκινήτου σε ποσοστό 78%, ενώ οδηγοί άνω των 60 ετών δεν την εκμεταλλεύονται σε ποσοστό 63%. Σημειώνεται ακόμα ότι στην επιλογή για την αγορά νέου αυτοκινήτου ρόλο παίζει σε ποσοστό 21% η τεχνολογία, ενώ η μάρκα και το μέγεθος, σε ποσοστό 27% και 22% αντίστοιχα.