Περισσότερα θέλγητρα προσφέρει το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N, ικανά να πείσουν ακόμα και τους petrolheads.
Η κορυφαία έκδοση του Ioniq 5 διατίθεται πλέον στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Κορέα, με νέα χαρακτηριστικά που στόχο έχουν να ενισχύσουν την οδηγική απόλαυση, μακριά από το αποστειρωμένο περιβάλλον της ηλεκτροκίνησης. Αυτός άλλωστε ήταν εξαρχής ο στόχος του Ioniq 5 N.
Hyundai: Επαγγελματικό drift
Σύμφωνα λοιπόν με την Hyundai στη φαρέτρα του Ioniq 5 N βρίσκεται το αναβαθμισμένο σύστημα “N Drift Optimizer”, το οποίο προσφέρει πλέον δέκα επιλέξιμα στάδια υποβοήθησης drift, ανάλογα με τις συνθήκες και την… όρεξη του οδηγού.
Για τους πιο έμπειρους ή τους τολμηρούς το τελευταίο στάδιο, ονόματι Pro, ελαχιστοποιεί την επέμβαση του Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (VDC) και ρυθμίζει γραμμικά τη ροπή, επιτρέποντας στον οδηγό να «διασκεδάζει» εντονότερα. Διευκρινίζεται βέβαια ότι η εν λόγω λειτουργία προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα.
Το σύστημα N e-Shift που προσομοιάζει λειτουργία 8-τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DCT) δίνοντας εντύπωση αλλαγής σχέσεων και αίσθηση κραδασμών κατά τη διάρκεια των εναλλαγών, απέκτησε διευρυμένο μενού. Συγκεκριμένα, εκτός από τα προγράμματα Normal, Sport και N διαθέτει τώρα και Eco.
Παράλληλα απέκτησε λειτουργίες “downshift memory” που κρατάει τα κατεβάσματα και “downhill assist” που προσομοιάζει το φρενάρισμα με τον κινητήρα σε οχήματα με θερμικό κινητήρα. Τέλος, ο ήχος προετοιμασίας του συστήματος “N Launch Control” είναι τώρα πάντα ενεργοποιημένος, ακόμη και όταν το σύστημα ήχων κινητήρα “N Active Sound+” είναι απενεργοποιημένο.
Το τεχνολογικά αναβαθμισμένο Ioniq 5 N εξακολουθεί να διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνδυαστικά έως 650 ίππους και 770 Nm ροπής στη λειτουργία N Grin Boost. Στην αγορά της Κορέας η τιμή του διαμορφώνεται στα 77.000.000 Γουόν (με επιδότηση), δηλαδή περίπου στα 51.720 ευρώ.