Ο καιρός πλησιάζει που ο εργοστασιακός οδηγός της Hyundai στο WRC, Ντάνι Σόρδο, θα δοκιμάσει και σε άλλο χώρο το ταλέντο του και τις ικανότητές του, στις 23 Ιουνίου, οδηγώντας αυτό το ειδικό Ioniq 5 N Time Attack,
Είναι το αυτοκίνητο το οποίο θα ανέβει τη διαδρομή προς τα σύννεφα, ή αλλιώς τη φημισμένη ανάβαση του Κολοράντο Pikes Peak των 20 χλμ. με τις 156 στροφές.
Στον 24ώρο αγώνα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ η Hyundai παρουσίασε δύο ειδικά Hyundai Ioniq 5 N που βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες. Θα συμμετάσχουν στο φετινό Pikes Peak, που έχει προγραμματιστεί για τις 23 Ιουνίου, μαζί με άλλα τέσσερα παρόμοια αυτοκίνητα.
Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές, η κορεατική εταιρεία έχει επίσης κάνει αρκετές μηχανικές αλλαγές στο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της, οι οποίες έχουν αυξήσει την ισχύ του στους 687 ίππους με μπαταρία 84 kWh.
Hyundai: Αυτό το ακραίο Ioniq Ν
Το αγωνιστικό Hyundai Ioniq 5 N Time Attack διαφέρει από αισθητικής άποψης από το στάνταρ Ioniq 5 N λόγω πολλών λεπτομερειών, όπως το αεροδυναμικό κιτ που περιλαμβάνει μια γιγαντιαία αεροτομή, τεράστιες πλευρικές εισαγωγές αέρα πιο φουσκωμένα φτερά για να χωρέσουν τα φαρδιά ελαστικά της Yokohama 18 ιντσών σε σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου.
Το σύστημα πέδησης είναι επίσης εντελώς νέο, με δαγκάνες φρένων έξι εμβόλων μπροστά και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, ενώ η ανάρτηση έχει αντικατασταθεί πλήρως σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο με ένα ρυθμιζόμενο κιτ τριών δρόμων που επιτρέπει να ρυθμίσεις σε ύψος του αμορτισέρ ακόμη στις γωνίες των τροχών.
Ο πραγματικός πρωταγωνιστής του Ioniq 5 N Time Attack, ωστόσο, είναι ο πίσω τοποθετημένος ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος για την περίσταση αναβαθμίστηκε πλήρως από Κορεάτες μηχανικούς ώστε να μπορεί να αναπτύξει, όπως αναφέρθηκε, έως και 687 ίππους διατηρώντας αρκετά στοιχεία του τυπικό μοντέλο σειράς.
Και τα 2 Hyundai Ioniq 5 N Time Attacks που θα συμμετάσχουν στο επόμενο Pikes Peak, είναι προφανώς εξοπλισμένα με τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως το εσωτερικό roll-cage, bucket κάθισμα, σύστημα πυρόσβεσης, αλλά και ένα εξωτερικό ηχείο ικανό να παράγει ήχο 120 ντεσιμπέλ. Είναι μια απαίτηση ασφάλειας που επιβάλλεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία συμμετέχουν στον διάσημο αμερικανικό αγώνα.
Εκτός από τα ειδικά Ioniq η Hyundai ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχουν επίσης δύο στάνταρ προδιαγραφών Ioniq 5N, με στόχο την απόκτηση του ρεκόρ διαδρομής σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής.
Για τα δύο τελευταία, η εταιρεία εξήγησε ότι οι μόνες αλλαγές που έγιναν σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο ήταν αυτές που αφορούν μόνο την ασφάλεια των οδηγών.
Κατά τη διάρκεια του Nurburgring 24 Hours 2024, τα τέσσερα αυτοκίνητα πραγματοποίησαν ένα ειδικό drift show στην πίστα.
Ο Τιλ Γουάρτενμπεργκ, αντιπρόεδρος και επικεφαλής της μάρκας N στη Hyundai, σχολίασε:
«Επενδύουμε στο μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού με τηνν πρώτη μας συμμετοχή σε αγώνα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη φημισμένη ανάβαση Pikes Peak και η συνεργασία με την παιγνιδομηχανή Gran Turismo συνεχίζει να βρίσκεται στην καρδιά του Hyundai N καθώς προχωράμε στο μέλλον…