Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Hyundai Ioniq 6 έκανε απόβαση στη χώρα μας, εντυπωσιάζοντας με τη σιλουέτα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Στην ελληνική αγορά το νέο Ioniq 6 προσφέρεται με δυο μεγέθη μπαταρίας, ως πισωκίνητο και τετρακίνητο. Στη βασική πισωκίνητη έκδοση, παράγει 151 ίππους και 350 Nm ροπής (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δευτ. και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα), ενώ χρησιμοποιεί μπαταρία χωρητικότητας 53 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 429 χλμ.
Συνεχίζουμε με τη μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας, στις 77,4 kWh, η οποία εξασφαλίζει στο επίσης πισωκίνητο Ioniq 6 των 229 ίππων και 350 Νm ροπής (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτ. και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα), τη μέγιστη αυτονομία των 614 χλμ. (με ζάντες 18 ιντσών και 545 χλμ. με ζάντες 20 ιντσών).
To τετρακίνητο Ioniq 6 διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, αποδίδει συνδυαστικά 325 ίππους και 605 Nm ροπής (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτ. και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα). Η μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (77,4 kWh όπως προαναφέραμε) υπόσχεται αυτονομία 583 χλμ. (με ζάντες 18 ιντσών και 519 χλμ. με ζάντες 20 ιντσών).
To νέο Ioniq 6 υποστηρίζει φόρτιση 400V αλλά και 800V, ενώ από ταχυφορτιστή DC 350 kW η μπαταρία φορτίζει από 10-80% εντός μόλις 18 λεπτών. Με τη λειτουργία “vehicle-to-load” λειτουργεί και ως powerbank προσφέροντας ρεύμα σε οποιαδήποτε εξωτερική ηλεκτρική συσκευή.
Hyundai Ioniq 6: Άκρως αεροδυναμικό
Η κορεάτικη εταιρεία περιγράφει τη σιλουέτα του νέου Ioniq 6 αεροδυναμικά σμιλευμένη, χάρη στην έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα έχει «καθαρές» γραμμές.
Επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας cd μόλις 0.21, τον οποίο οφείλει επίσης στο χαμηλό ρύγχος, στα ενεργά πτερύγια αέρα μπροστά, στο μειωμένο διάκενο μεταξύ τροχού και θόλου, στις προαιρετικές λεπτές κάμερες που αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες, στην ελλειπτική πίσω αεροτομή και στην πλήρης κάλυψη του δαπέδου κάτω από το αυτοκίνητο.
Ενσωματώνει πάνω από 700 παραμετρικά pixels σε διάφορα σημεία, όπως στους προβολείς, στα πίσω συνδυαστικά φώτα, στους πρόσθιους κάτω αισθητήρες, στο περίγραμμα αεραγωγών και στις ενδείξεις της κεντρικής κονσόλας. Τη νύχτα ξεχωρίζει χάρη στο ψηλά τοποθετημένο τρίτο φως φρένων που ενσωματώνεται στην πίσω αεροτομή. Το ανανεωμένο λογότυπο της Hyundai στο μπροστινό και το πίσω τμήμα του οχήματος και είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Δομημένο πάνω στη νέα πλατφόρμα E-GMP (Electric Global Modular Platform) της Hyundai για ηλεκτρικά οχήματα το Ioniq 6 εξασφαλίζει επίπεδο δάπεδο και μακρύ μεταξόνιο (2.950 χλστ.), επομένως μια ευρύχωρη καμπίνα. Οι εξωτερικές του διαστάσεις σε μήκος, πλάτος και ύψος βρίσκονται στα 4.855 χλστ., 1.880 χλστ. και 1.495 χλστ. αντίστοιχα.
Στο εσωτερικό συναντάμε σε μια ενιαία μονάδα, οθόνη 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ ίδιο μέγεθος έχει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. H βάση της κεντρικής κονσόλας προσφέρει αρκετό αποθηκευτικό χώρο. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 64 διαφορετικά χρώματα και 6 θέματα διχρωμίας για τον κρυφό φωτισμό της καμπίνας. Στο τιμόνι με τις δυο ακτίνες υπάρχουν προαιρετικά διαδραστικά φώτα pixel 4 σημείων που επιτρέπουν την εύκολη επικοινωνία μεταξύ οδηγού και οχήματος.
Η αρχική τιμή του νέου Ioniq 6 στη χώρα μας διαμορφώνεται στα 49.490 ευρώ (53 kWh, 151ps, RWD, Premium), ενώ συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χλμ., 8 χρόνια/160.000 χλμ. εργοστασιακή εγγύηση μπαταρίας και δωρεάν συσκευή wallbox. Στον παραπάνω πίνακα μπορείτε να δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο.