Οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας δε θα αποτελέσουν το μέλλον μόνο των οδικών, αλλά και των εναέριων μεταφορών.
Μάλιστα τα επόμενα χρόνια αναμένεται να ξεκινήσουν οι Αστικές Εναέριες Μεταφορές (Urban Air Mobility) στις οποίες έχει επενδύσει η Hyundai, ενώ έχει ήδη παρουσιάσει ένα πρωτότυπο ιπτάμενο όχημα που θα μισθώνεται για μετακινήσεις στις μεγάλες πόλεις.
Το 2020 γνωρίσαμε Hyundai S-A1, το οποίο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, χρειάζεται 5-7 λεπτά για να επαναφορτίσει, μπορεί να πετάει σε υψόμετρο 300 έως 600 μέτρων πάνω από το έδαφος, έχει αυτονομία 100 χλμ., ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 290 χλμ./ώρα.
Τώρα όμως η κορεάτικη εταιρεία στρέφεται προς την υδρογονοκίνηση για τις Αστικές Εναέριες Μεταφορές, καθώς έχει εξελίξει την τεχνολογία κυψελών καυσίμων στα αυτοκίνητα της. H Hyundai πιστεύει ότι αυτή είναι η βασική τεχνολογία που θα υποστηρίξει το στόχο της παγκόσμιας αεροπορικής βιομηχανίας να πετύχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050. Παράλληλα η υδρογονοκίνηση εξασφαλίζει χαμηλό επίπεδο θορύβου, μηδενικές εκπομπές ρύπων και μεγάλη αυτονομία.
Στο πλαίσιο αυτό η Hyundai ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Rolls-Royce θέτοντας πέντε στρατηγικούς στόχους. Την ανάπτυξη συστημάτων ηλεκτρικής πρόωσης που βασίζονται σε κυψέλες καυσίμου υδρογόνου ως πηγή ενέργειας για τις πλατφόρμες RAM της Hyundai. Την εξέλιξη τεχνολογιών για το τμήμα αεροπορίας της Hyundai.
Την εκβιομηχάνιση συστημάτων ισχύος και πρόωσης της Rolls-Royce για την αγορά των Αστικών Εναέριων Μεταφορών. Το λανσάρισμα στην αγορά των Αστικών Εναέριων Μεταφορών ενός κοινού συστήματος ηλεκτρικής πρόωσης κυψελών καυσίμου. Τέλος, τη δημιουργία από κοινού μέχρι το 2025 ενός ηλεκτρικού αστικού αεροσκάφους με κυψέλες καυσίμου.