Είδος προς εξαφάνιση θα γίνουν τα επόμενα χρόνια τα αυτοκίνητα μικρότερων κατηγοριών.
Ο επιβεβλημένος εξηλεκτρισμός τους, λόγω των επερχόμενων αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων Euro 7, αυξάνει σημαντικά το κόστος και δεν αφήνει περιθώριο κέρδους. Για το λόγο αυτό αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες επικεντρώνονται ήδη σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών που επιτρέπουν υψηλότερο περιθώριο κέρδους.
Ωστόσο η Hyundai βλέπει διαφορετικά το ζήτημα και δεν είναι διατεθειμένη να απογοητεύσει το ευρύ αγοραστικό της κοινό. Η κορεάτικη εταιρεία λοιπόν έχει στα σκαριά τις επόμενες γενιές των i10, i20 και i30, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Συμβούλους της Hyundai Eυρώπης, Michael Cole.
Παράλληλα δήλωσε ότι τα εν λόγω μοντέλα θα πρέπει σε ένα βαθμό να εξηλεκτριστούν, ώστε να εναρμονιστούν με τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που θεσπίζει η Ε.Ε. Σχετικά με το ενδεχόμενο να λανσαριστούν μικρά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο μέλλον, ο Michael Cole εικάζει ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει αν αυτά έμπαιναν σε προγράμματα μίσθωσης και όχι αγοράς από τους οδηγούς.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο μακροπρόθεσμος στόχος που έχει θέσει η Hyundai είναι μέχρι το 2035 να πουλάει στην ευρωπαϊκή αγορά αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Επομένως υπάρχει ένας χρονικός ορίζοντας δώδεκα ετών που μπορεί άνετα να δώσει παράταση ζωής στα δημοφιλή i10, i20 και i30.
Μια απογοήτευση για τους petrolheads είναι η σοβαρή πιθανότητα να καταργηθούν στο κοντινό μέλλον οι κορυφαίες Ν εκδόσεις των i20 και i30, καθώς εκπέμπουν συγκριτικά περισσότερους ρύπους και έτσι δε θα μπορεί να γίνει εύκολα προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα.