Πριν από δύο χρόνια η Hyundai είχε αποκαλύψει το πρωτότυπο, υδρογονοκίνητο N Vision 74, που προκάλεσε το κοινό με τον σχεδιασμό του.
Από τότε δεν είχε γίνει κάποια συζήτηση για την παραγωγή του ομολογούμενως εντυπωσιακού πρωτοτύπου, ωστόσο κατά την πρόσφατη ενημέρωση των επενδυτών από τους ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας, αφέθηκε να εννοηθεί πως θα μπει στην παραγωγή, έστω και σε περιορισμένο αριθμό μοντέλων.
Παράλληλα, ο Πρόεδρος και CEO της Hyundai Jaehoon Chang έδωσε το στίγμα και το όραμα της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια.
Hyundai N Vision 74: 640… υδρογονoκίνητοι ίπποι
Το N Vision 74 αποτέλεσε μετενσάρκωση του Pony Coupe του 1974 (για αυτό και η ονομαμασία N Vision 74), που ήταν σχεδιασμένο από τον Giugiaro.
50 χρόνια μετά φαίνεται ότι ο διάδοχός του θα λάβει το πράσινο φως για την παραγωγή του, με όλες τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες της εταιρείας.
Αφορμή για την αναθέρμανση των συζητήσεων για την παραγωγή του Hyundai N Vision 74, αποτέλεσε μια διαφάνεια που «διέρευσε» κατά την ενημέρωση των επενδυτών, στην οποία απεικονιζόταν το πρωτότυπο μοντέλο στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.
Επιπροσθέτως, ανακοινώθηκε πως θα παρουσιαστούν 21 νέα μοντέλα μέχρι το 2030, σε ολες τις κατηγορίες με τα περισσότερα από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα, με πρώτο το Casper.
To Hyundai N Vision 74, φαίνεται ότι θα κυκλοφορήσει και με τα σήματα της Genesis (της πολυτελούς εταιρείας της Hyundai) με την ονομασία Magma και ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό.
Το μεγάλων διαστάσεων coupe (4.95×1.99 μέτρα μήκος x πλάτος) θα εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 62 kWh, που θα τροδοφοτείται από συστοιχία κυψελών υδρογόνου. Το τελευταίο θα αποθηκεύεται σε δεξαμενή χωρητικότητας 4.2 κιλών, με τον ανεφοδιασμό να διαρκεί… 5 μόλις λεπτά και η αυτονομία του να ξεπερνά τα 600 χλμ.
Σε έκαστο πίσω τροχό του N Vision 74 θα είναι τοποθετημένος ένας ηλεκτροκινητήρας 235 kW (320 ίπποι), με τη συνολική ισχύ να φτάνει προφανώς τους 640 ίππους, στους δύο πίσω τροχους, ενώ θα υπάρχει και σύστημα ηλεκτρονικής κατανομής της ροπής μεταξύ τους (e-TVTM: electronic Torque Vectoring by Twin Motors).
Εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων της εταιρείας για την έναρξη της παραγωγής του εντυπωσιακού Coupe μοντέλου και θα είναι μαζικής ή περιορισμένης παραγωγής.