Για 11η συνεχή χρονιά η Hyundai Motorsport δηλώνει παρών στο WRC.
Φέτος μάλιστα η ομάδα με την είσοδο των Τάνακ και Μίκελσεν ενισχύθηκε σημαντικά και έχει ίσως τον πρώτο λόγο στη διεκδίκηση των φετινών τίτλων, κυρίως αυτό του κατασκευαστή, που έχει κατακτήσει δύο συνεχής χρονιές, το 2019 και 2020.
Η Hyundai Motorsport, παρουσίασε λοιπόν τα νέα χρώματα που θα φέρουν στο φετινό WRC τα i20 Rally1.
Hyundai: Νεβίλ και Τάνακ σε όλους τους αγώνες του WRC
Η ομάδα λοιπόν θα έχει τους Βέλγους Νεβίλ-Γουάιτάγκε με τον αριθμό 11 στις πόρτες και τους Εσθονούς Τάνακ-Γιαρβέογια με τον αριθμό 8, που θα ακολουθήσουν και τους 13 αγώνες του φετινού θεσμού.
Ικανοί για το καλύτερο και τα δύο πληρώματα με τον Νεβίλ να είναι στην ομάδα από το 2014, από την πρώτη χρονιά εμπλοκής της Hyundai στο WRC, αλλά χωρίς ακόμα να έχει σηκώσει την κούπα του παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ο Τάνακ, μετά από ένα χρόνο στην Ford M-Sport επέστρεψε στα γνωστά του λημέρια.
Ο Εσθονός έχει ένα παγκόσμιο τίτλο και το ερώτημα που τίθεται είναι πώς θα τιθασεύσει τα δύο αυτά «κοκόρια» ο Σιρίλ Αμπιντεμπούλ που ηγείται πλέον ως πρόεδρος το αγωνιστικό τμήμα της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πολύ δυνατοί συνδυασμοί είναι τα πληρώματα που θα οδηγήσουν το τρίτο i20 Rally1 τα οποία θα παίξουν καθοριστικό ρόλο ως προς το στόχο, που είναι ο τίτλος.
Ειδικά με το νέο βαθμολογικό σύστημα η πρόκληση είναι ακόμα μεγαλύτερη
Στο ράλι Μόντε Κάρλο το τρίτο i20 Rally1 θα το οδηγήσει ο Νορβηγός Μίκελσεν με συνοδηγό τον επίσης Νορβηγό Έρικσεν, και θα φέρει τον αριθμό 9.
Στον δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος, το ράλι Σουηδίας, εκεί το τρίτο i20 Rally1 με τον αριθμό 4 θα το οδηγήσουν οι Φινλανδοί Λάπι-Φέρμ, ενώ για τους Ισπανούς Σόρδο-Καρέρα με το Νο 6, η φετινή τους πρεμιέρα θα είναι στο πρώτο χωμάτινο ράλι της σεζόν, το Σαφάρι στην Κένυα.
Hyundai: Πέντε λοιπόν πολύ ικανά πληρώματα που κάλλιστα μπορούν να στέψουν πρωταθλήτρια 2024
Σε μια χρονιά όπου η μεγάλη αντίπαλος, η Toyota, δε θα έχει τα δύο μεγάλα της αστέρια σε φουλ πρόγραμμα, Οζιέ και Ροβάνπερα, βέβαια αυτό μπορεί να αλλάξει, αλλά η Hyundai φέτος λόγω συνδυασμού πληρωμάτων έχει τον πρώτο λόγο.
Τι λένε όμως οι Αμπιντεμπούλ, Νεβίλ, Τάνακ, Σόρδο, Λάπι, Μίκελσεν για τη φετινή χρονιά.
Ο Αμπιντεμπούλ σχολίασε «Αυτή τη χρονιά στοχεύουμε σε πιο συχνές νίκες, τις οποίες ελπίζουμε να πετύχουμε με την ανανεωμένη σειρά οδηγών μας και το βελτιωμένο Hyundai i20 Rally1 Hybrid. Επίσης, δεδομένης της φύσης της σεζόν του 2024, πιστεύουμε ότι μπορούμε να παλέψουμε για τον τίτλο των οδηγών.
Ο Νεβίλ δήλωσε «Οι στόχοι για το 2024 είναι οι ίδιοι όπως πάντα. θέλουμε να κερδίζουμε και να παλεύουμε για τα πρωταθλήματα. Αυτό φυσικά θα είναι δύσκολο και θα πρέπει να έχουμε καλή απόδοση σε κάθε ράλι, αλλά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για τους τίτλους. Έχουμε μια πολύ δυνατή σύνθεση πληρωμάτων φέτος και αυτό σίγουρα θα μας ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη σεζόν.
Ο Τάνακ δήλωσε «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επιστρέφω στη Hyundai Motorsport. Διακρίνω μεγάλο ενθουσιασμό από την ομάδα και υπάρχει ξεκάθαρα μια συλλογική προσπάθεια για την επίτευξη μιας δυνατής σεζόν. Στοχεύουμε να κερδίσουμε τον τίτλο»
Ο Σόρδο που όλο κρεμάει τα κράνος του, αλλά τελικά δεν το κρεμάει δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω για 11η σεζόν στην ομάδα. Έχουμε μια πολύ δυνατή σύνθεση πληρωμάτων που μπορεί να φέρει την επιτυχία. Κάθε οδηγός έχει μεγάλη εμπειρία και τώρα έχουμε επίσης ένα αυτοκίνητο στο οποίο μπορούμε να πετύχουμε καλά αποτελέσματα. Στόχος μου είναι να είμαι ανταγωνιστικός σε κάθε ράλι που συμμετέχω και να βοηθήσω την ομάδα και τα πληρώματα να παλέψουν για τους τίτλους .»
Ο Λάπι είπε: «Ο κύριος στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους Νεβίλ και Τάνακ στην πρόκληση για τον τίτλο των οδηγών και να βοηθήσουμε την ομάδα για τον τίτλο των κατασκευαστών. Ωστόσο, αυτό δεν μας εμποδίζει να πάμε για νίκες, οπότε θα πιέσουμε για να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται σε κάθε ράλι. Όλα ήταν καινούργια για εμάς πέρυσι, Κατά τη διάρκεια του 2023 μπορέσαμε επίσης να αναπτύξουμε το αυτοκίνητο περισσότερο προς την κατεύθυνση που ταίριαζε στο στυλ οδήγησης μου, καθώς και να το κάνουμε πιο γρήγορο. Συνολικά, περιμένω ότι όλα θα είναι πολύ πιο φυσικά αυτή τη σεζόν και ότι θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί το 2024».
Ο Μίκελσεν δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια παλεύαμε για να επιστρέψουμε στην top κατηγορία, τη Rally1, οπότε είμαι πολύ ευγνώμων που έχω την ευκαιρία να ανταγωνιστώ τα μεγάλα ονόματα στην κορυφαία κατηγορία με τα χρώματα της Hyundai Motorsport το 2024. Υπάρχουν μερικά γνωστά πρόσωπα από όταν ήμουν στην ομάδα πριν, αλλά και πολλά νέα άτομα και νέα διοίκηση που προχωρούν τα πράγματα. Για εμάς, τα πληρώματα του τρίτου i20 Rally1 είναι ξεκάθαρο ότι ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε τόσο τον Νεβίλ, όσο και τον Τάνακ να κερδίσουν τον τίτλο των οδηγών. Το να αποδίδουμε καλά σε κάθε ράλι που κάνουμε και να αφαιρούμε βαθμούς από τους αντιπάλους τους είναι ο λόγος που είμαστε εδώ. Το να τερματίσω μπροστά από τις άλλες κορυφαίες συμμετοχές θα είναι πάντα δύσκολο, αλλά αυτός είναι ο στόχος μου».
Θα φέρουν άραγε περισσότερη τύχη τα νέα χρώματα;
Αυτό θα το δείξουν τα χρονόμετρα…
Δείτε και το βίντεο από δοκιμές ενόψει ράλι Μόντε Κάρλο