Μυρωδιά πίστας έφερε η Hyundai στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου (Auto China 2020), καθώς εκεί παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό το Elantra ως αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR).
Ο λόγος λοιπόν για το νέο Elantra N TCR, το οποίο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από το τμήμα Customer Racing της κορεάτικης εταιρείας, ενώ όλα ξεκίνησαν από λευκό χαρτί. Βαμμένο στα χρώματα του αγωνιστικού τμήματος Hyundai Motorsport, το νέο Elantra N TCR διαθέτει «πρησμένα» φτερά, μεγάλη σταθερή αεροτομή, κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση, πίσω διαχύτη, πλευρικά μαρσπιέ, εμπρός splitter και αρκετά χαμηλότερο αμάξωμα, ενώ στο εσωτερικό του διακρίνουμε ότι έχει τοποθετηθεί roll cage.
Φιλοδοξία του νέου Elantra N TCR είναι να έχει την ίδια θερμή υποδοχή από τις ομάδες, όπως τα αντίστοιχα i30 N TCR και Veloster N TCR, από τα οποία αντλεί τεχνογνωσία καθώς συμμετέχουν ήδη πάνω από δυο χρόνια σε αγώνες. Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία θα διατίθεται στις αγορές όπου το Elantra πωλείται ως απλό μοντέλο.
Μετά από τρεις μήνες εξέλιξης το Elantra N TCR έχει ήδη διανύσει 5.000 χλμ., καθώς επισκέφτηκε πληθώρα πιστών στην Ευρώπη. Πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε και ο οδηγός αγώνων Γκαμπριέλ Ταρκίνι.
Ακολουθώντας του κανόνες του TCR το νέο Elantra N TCR είναι προσθιοκίνητο, τροφοδοτείται από δίλιτρο turbo κινητήρα, ο οποίος βασίζεται σε έναν καινούργιο κινητήρα που χρησιμοποιούν μοντέλα παραγωγής της Hyundai, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων που φέρει paddles.
Οι δοκιμές εξέλιξης του νέου Elantra N TCR θα συνεχιστούν και τους επόμενους μήνες, ενώ εκτιμάται ότι οι πρώτες ομάδες θα μπορέσουν να το αποκτήσουν πριν το τέλος του 2020.